Yep, die heb ik nog.
Mooie maat, 37mm.
En de bezel van bakeliet is bijzonder.
@emveezet, wil je jouw mooie blauwe YM nog eens posten?
Yep, die heb ik nog.
Mooie maat, 37mm.
En de bezel van bakeliet is bijzonder.
@emveezet, wil je jouw mooie blauwe YM nog eens posten?
Deze had ik geloof ik toch moeten kopen!
De Conquest is schijnbaar klaar dus verwacht m
Leuk topic! Hier een Navigator panda 1343, speciaal voor @Guapo!
Misschien dat @WVE hier dan een van z’n vele mooie foto’s van zijn Doxa-subs kan plaatsen?
Dank je! Ik zie zomers weer, een prachtig horloge in nieuwstaat en her en der zelfs nog stickers
Gedaan! Maarrrrr…
Is geweigerd en retour gekomen.
De meneer die serieuze honden en een kleine vocabulaire heeft, was kort van stof (wat dan wel weer logisch is)
Was het zat om keer op keer een tikkende pakketjes te moeten bewaren voor iemand met veel tijd en een bijna gelijk adres.
Maar goed, ik laat je toch nog even het horloge zien.
Hij gaat nu naar de volgende op de lange lijst van byzonder geïnteresseerden.
En nu we dan toch bezig zijn, mag ik uit de serie byzondere GSsen die van @koetsjh nog eens zien? Die met die mooie lichte dial!
Wat een top-topic dit.
Thnx
Maar natuurlijk in dit heerlijke topic.
Dank voor het openen en je enthousiasme Frank!
EDIT: mag ik dan @H47 uitnodigen om zijn toch bijzondere Tissot Heritage 1973 te tonen?
@Chlorophyl wees me op een notificatie die niet aankwam bij me blijkbaar… dus hierbij gelijk paar foto’s vd 62MAS. Moet nog wel even nadenken over horloge wat ik wil zien…
Hier is tie Franque!
En dan zou ik die prachtige rode kever van Nils @Chlorophyl wel graag willen bewonderen.
Zou bijna vragen of ik bij jou op de gegadigdenlijst mag komen (liefst bovenaan), want dit is wel een ding zeg
Maar dat doe ik niet, want ik doe dat al te veel!
En daar heb ik dan ook nog vaak geluk mee, maw het lukt te vaak.
Andere reden is dat je toch wel overtuigend sprak en stoer keek op het moment dat je zei: ‘deze komt in de vaste collectie’
Dusssss…
(wil je me voor de zekerheid dan toch maar w…)
Bedankt @anon34385602HFH
Heb geloof ik 30 foto’s opgeslagen van jouw Japannert, dus eigenlijk hoefde het niet; ik ken hem
Heb nu 32 foto’s op de telefoon staan🙄
Gave combi! Leuk om te zien dat Hier nog een groene zit. Heb op korte termijn bijna dezelfde combi maar dan is de 2e de automaat.
Er staat op uhrforum een zwarte. Als dat een blauwe was geweest was de Quartz weer vertrokken.
Dat kan maar dan zonder horloge anders krijg ik de focus niet goed.
Hier in ‘kersttrim’. Als iemand nog oude rechte latten voor me heeft hou ik me aanbevolen. Houten zou helemaal mooi zijn!
De HEMA was zo aardig om speciaal voor mij een kersttrui te maken.
Sorry voor de off-topic mensen maar het was op verzoek.
Ik zou @stefanketelaars willen verzoeken een mooie overzichtsfoto te plaatsen van zijn beauties!