VRAGEN door A en POSTEN door B, daarna VRAGEN door B en posten door C, etc etc

hahahaha! Met matching trui! Briljant. Super leuk!

3 likes

Nee, die zwarte staat er niet meer… :wink::rofl:

2 likes

Hee Nils! Dank je wel man! :blush::ok_hand: Mijn eerste drie auto’s- zo’n 100 jaar geleden- waren alle drie kevers. Heerlijke auto’s! Die van jou is echt heel erg mooi; wat een prachtige auto! :heart_eyes:

3 likes

Maar, waar blijven die begeerlijke BB58 en Grandtour van jou, @HorlogeHalle ?:astonished:

2 likes

Hahahaha, kornuit Peter, dit is waarom ik jou zo graag mag!
Eens kijken of ik een plaatje heb van deze rakkers…

Uhmmm, het wordt tijd dat de titaan GS met diepblauwe wijzerplaat eens geshowed wordt!
Ron, alias @Tempus_Fugit, Spring d’r eens in met jouw Springdrive…

7 likes

Bij deze.
Is overigens te koop :wink:

Zelf wil ik graag de Déesse van @XXoF zien.

6 likes

Blijft absoluut mooi! :ok_hand:

2 likes

OK ok, @horlogehalle omdat je het niet durft te vragen uit angst voor je hartzeer

9f8d15f22024369d02d06cafa7142dacb391a660_1_690x464

5 likes

Hij is inderdaad heel erg mooi. Waarom ik hem verkoop staat in mijn tekst bij horlogemarkt.

1 like

Een plausibele reden. Wellicht moet ik hem eens in het echt zien…

2 likes

Zien is kopen :wink:

2 likes

Ho, on topic! :wink:

3 likes

@RMK laat die DC66 op die geweldige stalen band nog eens zien.

@Hieronimus heb je die DA34 nog op staal zitten?

2 likes

Prachtig en in nieuwstaat is deze nog steeds. Echter, nagenoeg alle stickers zijn er inmiddels af hoor. Op de clasp zit nog een sticker en op de PCL waar de veiligheidsclip van de sluiting (wat?) tegenaan kan komen, en dus krassen kan maken, zit nog een klein stukje sticker.

Zelfs de caseback sticker is dusdanig losgelaten (tot m’n verbazing) dat ik deze er ook maar heb afgehaald.

1 like

Niet echt bekend met de mensen nog, maar ik vind het wel een leuk topic. Als ik het me goed herinner heeft @lasteraar een gruwelijke 126600, mag ik die misschien nog eens zien ? :hugs: :hugs:

1 like

@El_penumbra ik heb je zwarte DJ nog geen enkele keer gezien… Niet zoveel liefde als de blauwe?

1 like

Ivm langer verblijf buitenland heb ik hem niet opgehaald.

Maar dit geeft een goed beeld.

2 likes

Hahaha, de mijne in een Z W foto, lol!

2 likes

Maar je gaat hem wel ophalen, of helemaal into GS?

1 like

Daar ben ik nog niet uit. Merk dat deze me wat minder doet dan voorheen dus wellicht ter vervanging van deze:

1 like