Ik zou me even voorstellen ik ben Jeremy ik ben 27 jaar en een van mijn hobby’s is het verzamelen van klokken zakhorloges en horloges afentoe heb ik er een zakhorloge of horloge bij waar ik niet uitkom en graag meer informatie over probeer te vinden zoals de herkomst maker en leeftijd / zeldzaamheid.
Het enige wat ik tot nu toe weet over dit horloge is dat het een Amsterdamse maker is de maker zelf kan ik helaas niet vinden of ontcijferen. En ik schat dat het een vroeg zakhorloge is ivm de kast en enkele wijzer alleen vraag ik me af welke leeftijd circa
Volgens mij heb je deze vraag al gesteld en moet je gewoon even geduld hebben tot iemand een antwoord geeft als er al antwoorden komen omdat de kennis over dergelijk oude uurwerken niet zo groot is als over modernere uurwerken en idd. @vinwat is degene die veel kennis heeft over en van zakhorloges…
Nieuwe topics met dezelfde vraag openen is mi. niet de manier, geduld wel
Ik zou de andere houden, maar je moet het zelf weten. Typ even een reactie onder het te verwijderen topic waarin je aan @ Junior (aan elkaar) vraagt of hij het topic wil verwijderen.