Vragen over dial Bulova Super Seville

Ik wist niet dat je er ook eentje had. Platina of witgoud?

1 like

Maar als het een prima prijs is en je vindt het mooi? Waarom niet, gewoon lekker doen.
Heb zelf ook een Super Seville met een redail, maar dat maakt mij niet zoveel uit.

1 like

Is niet goed vast te leggen op foto’s.

Rolex gebruikt altijd goede kwaliteit diamanten en ja die shinen.

ben ik nou de enige die zich afvraagt wat daar op de achtergrond ligt?

Redial maakt op zich nog niet zo veel uit, maar het waren te veel maren om toe te slaan. Ga geduldig op zoek naar een geschikter exemplaar

2 likes

Ik heb 'm om gehad en voor mij is het plenty schittering. :grin:

Maar goed, ik ben zelf van het blanke Stahl.

Als ze er nou één maakten met een UHF Quartz. :grin:

Alle stenen hier zijn van VVS-1 kwaliteit, ook hier schittert het niet echt op de foto.

1 like

Moest dit nou echt? Deze foto, brrrr

Ja sorry ook niet mijn smaak…

1 like

Dan is deze Bulova wel van de arme tak zullen we maar zeggen!

2 likes

Ik denk het wel. Maar afijn, het zijn handgemaakte mini tempeltjes.

https://www.instagram.com/p/B6-3cHjpd-w/?igshid=171lcdoezerth

3 likes

Het polijsten is zeker niet triviaal. Want ruwe diamant is zo mogelijk nog saaier dan geslepen.

Al snap ik niet waarom diamant zo populair is. Er zijn duizend kleuren veel mooier saffier in de natuur te vinden, maar ook agaat, amber, aquamarijn, zelfs pyriet… Oh well. De lijst is eindeloos, maar mensen blijven gefascineerd door “a lump of carbon mined by wage slaves in Angola” zoals Rockstar games het uitdrukt. :grin:

1 like

Wat moet ik met zo’n comment?

1 like

Dit. Zelfs mijn nepdiamanten op mijn Orient daydate schitteren als mofo’s in het echt, maar op de foto niet.

Cool, maakt mevrouw Davindi die?

1 like

Je moet er boos om worden en hem uitschelden. we willen drama!

2 likes

Nee. Al is mijn lobi wel een zweefteefTruus. Als je wierook en bier ruikt weet je dat we beiden thuis zijn. :beers:

3 likes

:joy:

1 like

Nice.

giphy

2 likes

Nee niet doen, we zijn op een beschaafd forum. :wink:

Ik wilde iets vragen over de handgemaakte mini tempeltjes maar ik wist niet wat…:grin: