U riep? Oh wacht, @junior’s got company… jaja @W.E, ik doe het gewoon!
Succes met de onderneming. Heb de vragenlijst ook ingevuld.
U riep? Oh wacht, @junior’s got company… jaja @W.E, ik doe het gewoon!
Succes met de onderneming. Heb de vragenlijst ook ingevuld.
Gedaan! Succes en plezier gewenst!
Succes met je onderneming! Heb de lijst ingevuld.
Ingevuld.
Succes met de business
Ook ingevuld!
Leuk idee inderdaad, veel succes met het opstarten en plaats je de link naar de site nog even hier zodra hij daadwerkelijk online is?
Ingevuld en succes met de Junior onderneming
Veel succes! Ingevuld, maar wat is optie 5?
Die komt na optie 4
Ik heb de enquête ook naar eer en geweten ingevuld. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen met je zaak, ik ga als beginnende hobbyist ongetwijfeld van je diensten gebruikmaken. Veel succes!
Ingevuld, succes!!
Gedaan. Succes.
Ingevuld, succes met je webshop!
Goed initiatief!
Leuk idee! Verder denk ik dat je batterijtjes, springbars, bandjes etc. er prima bij kan hebben in je shop. Dat is veelal de aanleiding om gereed te gaan gebruiken.
Ingevuld, succes!
Hoe krijg je je starkapitaal? Ik heb ook 2x met deze stichting samengewerkt (laatste jaar mbo en afgelopen jaar op hbo). Op mbo kreeg ik 250€ van de Rabobank, hbo moesten we met 14(!) man zelf kapitaal regelen. Ben benieuwd hoe het op jouw school gaat.
Beste Vincent,
Vragenlijst ingevuld hoor!
Veel succes met je onderneming!
Ik heb een ervaring/aantekening/tip.
Ik heb ooit zelf schroevendraaiers aangeschaft. Ik wilde eigenlijk Bergeon schroevendraaiers. Ik heb echter voor een huismerk gekozen omdat de inzetjes van Bergeon er gewoon in pasten. En het gaat bij een schroevendraaier om het inzetje. Dat deeltje komt uiteindelijk in aanraking met het horloge.
Overigens merk ik vrijwel geen verschil in het gebruik tussen deze huismerkschroevendraaiers en die van Bergeon. Alleen de prijs, huismerk was ongeveer de helft in prijs.
Ik hecht waarde aan goed gereedschap maar ben wel kritisch over de prijs/kwaliteit verhouding.
Ik hoop dat jij het gat kan vullen tussen het dure Zwitserse gereedschap en het wegwerp spul uit China! Daarvoor zal je waarschijnlijk zelf moeten gaan laten produceren. Misschien kan je via crowdfunding o.i.d. aan voldoende liquide middelen komen.
Nogmaals succes!
Ingevuld! Vincent veel succes met het opstarten van de webshop!
Done. Succes, Vincent!
Gedaan. Succes! Ben benieuwd naar de kwaliteit van het gereedschap.
Tof, ben benieuwd. Veel succes!