Vreemde gewaarwording: zojuist mijn laatste horloge verkocht via dit forum. Een korte tijd zonder horloge is aangebroken. Meteen zit ik de hele tijd te kijken hoe laat het is, maar dat valt dan niet mee. Na een Omega Seamaster professional 300m, een Maurice Lacroix Pontos , wat replica-uitprobeersels (nee een sub-mariner of een NOMOS zijn niet mijn ding) een G-shock, een CHR WARD C5 Malvern MK2 Automatic en een CHR WARD Trident C60 pro 600 is de kast leeg. Geen paniek deze komt eraan, en dat wat verder bouwen naar 2 of 3 horloges.
Ik loop ook al weken zonder horloge Ik heb zo’n Fitbit armband gekocht in de reclame bij Coolblue, daar zit ook een klokfunctie op. Ik mis het trouwens ook niet echt… Misschien een voorbode
jullie durven wel he omdat hier te melden !
Is er hier ergens ook een dislike knop ??
Eewwww!
Mond spoelen en zonder sokken naar bed !
Grappig, daar moest mijn broertje vroeger altijd om huilen als hij dat als straf kreeg
Hahah ken het, de kids hier zeggen altijd hou eens op papa
Jaren geleden had ik een “reject periode” gehad omdat ik me niet veilig voel om een dure horloge elke dag te dragen …dus heb ik beslissen om geen horloge dragen. Easy life en ik genoot erwan. Dit was in Italie toen ik in Turijn wonde en is enkele jaar geduurt.
In Belgie voel me veiliger en de “fever” is terug. No biggies, er zijn verschillende tijden. Veel plezier met de toekomst aanwinst
Dat voelt vast erg "naakt’ haha!
Je hebt gelukkig een mooi klokje onderweg waar je naar uit kan kijken
zo, het horloge loze tijdperk is weer ten einde, vorige week kreg ik deze binnen:
en vandaag stond deze voor de deur:
een waardige opvolger van mijn vorige Chr Ward C60 Trident pro 600. Nu gekozen voor het 43mm model, in combinatie met de GMT functie.