Vreemde melding bij uploaden plaatjes

Momenteel krijg ik continue een vreemde melding wanneer ik een foto upload in een nieuwe post.

Kan dus hier ook geen voorbeeld plaatsen :nerd_face: De melding zegt ‘the location constraint differs from the location you are trying to access…’ en dan nog meer tekst en een verwijzing naar onderstaande website…

https://docs.hetzner.com/cloud/general/locations/#what-locations-are-there

3 likes

Had ik ook !
@Communiteq ?

The location constraint differs from the location you are trying to access. To avoid this error, please ensure the region parameter of your client matches the Hetzner location you are trying to access. For details, see https://docs.hetzner.com/cloud/general/locations/#what-locations-are-there

1 like

Heb net hetzelfde probleem.
Kan mijn wristcheck niet uploaden. :face_holding_back_tears:

1 like

Yes hier ook hetzelfde probleem

kan iemand de stekker er weer insteken? anders wordt het heel druk medio november op de kraamafdelingen…:nerd_face:

12 likes

Als je al niet eens rekening houdt met de fysieke en virtuele Hetznerlocatie bij het uploaden van je fotos dan kan je misschien het internet beter laten voor wat het is :roll_eyes:

4 likes

Zelfde probleem hier.

1 like

Het is een Hetze!

3 likes

Inmiddels verholpen zie ik.

Het werkt weer! :beers:

baby_minion

3 likes

Alsof wij nerds vrouwen hebben

2 likes

We houden het in de gaten, dit lijkt is een storing bij onze storage provider geweest.
Ze zijn nog bezig aan een oplossing, maar het lijkt nu stabiel.

10 likes

Ik heb op themaweken foto’s geplaatst 2 en daar staan er nu 3 en de laatste staat dubbel…?

Dank voor het snelle oppakken. :+1:

1 like

Dan haal je er eentje weg…

6 likes

spit-take-laughing

1 like

Gaat niet meer 1518 uur geplaatst en kan na 1 uur niets meer in bericht wijzigen
Dus ook geen foto’s weghalen… :rofl:

Geef maar een linkje naar het bericht dan, dan slopen wij hem er voor je uit.

2 likes

Bedankt maar laat maar staan ik vind het wel goed zo heb het in een antwoord gezegd aan een ander HF lid maar bedankt :+1: :+1:

1 like

Goedemiddag,

Ik kan helaas nog geen pb’s sturen. Maar ik ben geinteresseerd in de omega snoopy van @ROH84.

Nog een vers lid, hoe kan ik in contact komen?

Groet, jasper