Ik heb soortgelijke vlekjes gehad aan de binnenzijde van mijn Tag Carrera. Was net 2 maanden buiten de garantie. Teruggegaan naar de winkel (outlet Roermond) die hem hebben opgestuurd naar de fabrikant.
Bleek de coating aan de binnenzijde van het glas te zijn.
Oplossing: ondanks buiten de garantie gratis gerepareerd met als extra service een nieuw kroontje waar een miniscule kras op zat. Dat laatste wist, heb een muur geraakt ermee, was mijn eigen schuld.
Vond dit heel netjes opgelost, zeker de gratis vervanging van het kroontje had ik niet verwacht.
Een garantietermijn is zelden zo rigide dat deze na 23 maanden en 30 dagen van kracht is, maar na 24 maanden volledig stopt.
Een horloge uit het hogere segment mag ook na 32 maanden geen afbladderende coating onder het glas hebben.
Ik vind het vervelend voor TS maar, ondanks dat het anekdotisch bewijs is, is het voor mij wel een bevestiging van het vermoeden dat er bij TH iets niet in de haak is qua QC en dat begint al bij hun eigen leveranciers.
Ik heb het, hier op HF, of in de TAG Heuer groepen waar ik in zit, anders nog niet vol zien lopen met technische problemen met specifiek recente TAG Heuer horloges. Niet méér dan van andere merken, in ieder geval.
Blijft vervelend voor TS. Nogmaals sterkte en we horen graag hoe het afloopt!
Goed nieuws! Ik snap je frustratie [ik loop wat achter aangezien ik 't topic nu pas lees] heel goed.
Hopelijk blijft je TAG nu zoals ie eruit hoort te zien.