Vriendin heeft niks met horloges, of

Blijkbaar aangestoken door mijn niet aflatende stroom youtube filmpjes met reviews, etc.
Normaal is ze al blij met Clavin Klein rommel, maar nu zijn in rap tempo deze drie besteld. :laughing:



31 likes

Seiko? Kunnen wij nog terug naar Calvin Klein? :smirk:

3 likes

Ze heeft wel smaak hoor. :ok_hand:
Lekker van genieten met z’n tweeĂ«n! :+1:

2 likes

Ik zou hem nog in tien topics plaatsen, oh wacht


6 likes

Dat zijn nou echt van die foto’s waarvan je denkt: let’s talk watches, cheers!
On topic: die Seiko’s zijn helemaal top.

1 like

Wacht ff
 ‘die vriendin’
 waar past deze in dit verhaal? Heeft jouw vriendin deze horloge voor jou besteld? Of andersom?

Ik denk dat ik teveel koffie heb gedronken



Groetjes van zijn groene broer!!

8 likes

Verdomme. Ik denk we krijgen foto’s van die vriendin.

Ach, mooie Seikotjes in ieder geval. Die cocktail modellen zijn erg mooi.

3 likes

Dat dus

4 likes

Ik vind die rode echt cool. Geen lume is een win.

2 likes

En dat glas wil ik er bij!

1 like

Mijn vrouw heeft niks met mij, dus koop ik maar horloges. En ze draagt een smartwatch, daar vind ik wat van. Tof dat jouw betere helft een hammie besteld

5 likes

Die vrouw van mij had ook niets met Horloges tot drie jaar geleden, nu heeft ze er meer als ik.

1 like

En zo hoort dat ook, dat huishoudelijk werk zijn we ook zachtjes aan moe geworden, je vrouw is goed bezig.

2 likes

Ze heeft betere smaak van veel van de vaste heren op dit forum. Ik zou zeggen: laat lekker gaan.

Toffe horloges. Een bloedrode presage heeft zeker ook de aandacht van mijn partner.

4 likes

Ik ben blij dat ik mijn vrouw na een jaar of twee eindelijk aan een citizen solar gekregen. Ze kijkt wel af en toe mee en zeurt gelukkig minder of mijn gehobby. Ik heb hoop, misschien nog een jaartje of 5?

Dan kijk jij af en toe mee over haar schouder naar je vroegere hobby, want dan heb jij het druk met, de was, strijken, stofzuigen, ramen zemen, eten koken, etc etc Komt goed.

Uhm, dat doe ik al

De was doet zij grotendeels, maar we zijn hier niet zo van de “jij bent vrouw dus doet het huishouden” en ook niet van de “vrouw is geĂ«mancipeerd dus dan is de man het ‘vrouwtje’ en doet dus alles”. De eerste is oud rollenmodel, het laatste van luie vrouwen die een grote mond hebben en hun frustratie dat “niemand hen begrijpt” en “ze zijn zo geĂ«mancipeerd” botvieren op een man zonder ruggengraat.

Dus, mijn vrouw is goed geëmancipeerd, we werken allebei en delen het huishouden. Niet alles 50/50, maar dat komt omdat de een beter is in het een als de ander. Dus compenseren we dat met wat anders. En hee nauw hoeft dat ook niet. Soms doet zij wat meer en een andere keer ik. Dat heet volwassen. Dat jij hier denkt de lakens uit te delen en hier mannen in het gelid moet brengen zegt meer over jou.

1 like

Oei sorry hoor, was je maar een beetje aan het plagen.

Dat klinkt niet al te best

Die van mij is zo lomp dat zelfs horloges met saffierglas niet veilig zijn
ze heeft nu een mooie Invicta en een MK, veel bling voor weinig geld
over 3 jaar kunnen ze in de kliko


1 like