Sportief 36 mm, gouden bezel, mechanisch
Ik kwam deze aanbieding tegen
Moeilijk om voor iemand anders zijn vriendin wat te bedenken natuurlijk; deze is wel duidelijk wat anders qua stijl dan de Oris, maar voldoet wel aan je eisen volgens mij; sportief en 35mm maar draagt iets groter. (Ik moest er aan denken omdat ik toevallig niet lang geleden een (andere) Nomos voor mijn vrouw heb gekocht.)
Als ze niet diep in de hobby zit dan kan een algemeen bekend merk betekenisvoller zijn. Voor mijn vrouw heb ik destijds in die prijsklasse een tag heuer aqua racer gekocht terwijl ik wist dat er technisch veel betere horloges waren in die prijsklasse. Een Nomos had ze niet zo gewaardeerd en de Tag vindt ze nog steeds geweldig. Het is tenslotte een cadeau voor haar.
Mijn dame is uitermate in haar nopjes met haar Oris.
Ze droeg niet eens een horloge, sinds ik deze haar gegeven heb is ze onafscheidelijk ermee .
Fantastisch horloge
Wel 40mm deze uitvoering.
Heel mooi horloge en een mooie prijs!
Alleen vind ik deze ivm de witte wijzerplaat teveel op de huidige Longines lijken.
Denk dat een blauwe of zwarte dial leuker is voor de afwisseling.
Oei, dat is idd een heel mooi exemplaar!
Maar Omega valt zoals je zelf reeds zegt buiten het budget!
Eenvoudig en elegant.
Is ie er ook in andere kleuren?
Kwalitatief prima horloges en voor een ‘luxe merk’ ook nog acceptabele prijzen en inderdaad voor meer mensen aansprekender merk dan al die WIS-nichemerken die we hier zo aanbidden.
Bijvoorbeeld zoiets: vrouwelijk, sportief en toch ook wel chique.
Wel nét iets boven budget. Maar ja, je houdt van 'r of je houdt niet van 'r, natuurlijk!

Sportief met een knipoog. Wat boven je budget, goed zoeken. Dit merk doet het altijd goed.
Cartier Rondo Solo
Een contradictio in terminis van jewelste natuurlijk, maar als het dan per se moet dan sluit ik mij aan bij het maritieme voorstel van @Fate_Amenable_To_Change. Kun je er tenminste nog met goed fatsoen mee in het bubbelbad zitten. Playmobil bootje er bij en gaan.
Exact, mijn vrouw heeft een Michael Kors Darci en een Invicta INV24901 van mij gekregen. Samen voor de prijs van een onderhoudsbeurtje van een van mijn ‘echte’ horloges
Dit is die ik voor mn vrouw heb gekocht en dan de quartz versie. Ze weet het verschil niet tussen quartz en mechanisch. Ze kon kiezen in de winkel en ging voor quartz want die “blijft gewoon lopen” als je hem een paar dagen niet draagt. Ik ook blij omdat die goedkoper was