Begin deze week een deal gemaakt met Matthijs @vrieskist . Prettige communicatie, een goede bak koffie en mooie horloges uitgewisseld.
Top deal met Matthijs!
Begin deze week een deal gemaakt met Matthijs @vrieskist . Prettige communicatie, een goede bak koffie en mooie horloges uitgewisseld.
Top deal met Matthijs!
Ik geniet elke dag volop van de Mido klok. Topdeal, thanks!!
Certina overgenomen van @vrieskist, prima communicatie en snelle en degelijke verzending.
Bedankt!
Horloge verkocht aan Matthijs, verliep allemaal prima. Goed en snel, communicatie en betaling. Ik kan hem van harte aanbevelen!
Horloge verkocht aan Matthijs @vrieskist . Snelle communicatie en betaling.
Ondanks een zorgwekkende bezorging van PostNL alles uiteindelijk goed gekomen.
Aanrader.
Gisteren een prettige deal gesloten met @vrieskist. Vriendelijke communicatie vooraf en even kort over de hobby gepraat bij een kop koffie. Veel plezier met je aanwinst!
Ik heb nu pas het Trustlevel bereikt om te mogen reageren dus doe ik dat nu ook. Ik heb onlangs een horloge van @vrieskist gekocht en ben zeer tevreden over communicatie en de levering!
Vanmorgen een Longines verkocht aan @vrieskist.
Leuke spontane horlogeliefhebber.
Zeker een aanrader👍
Horloge gekocht van @vrieskist. Prettige en duidelijke communicatie, komt zijn afspraken na. Betrouwbare verkoper
Gister een Grand Seiko overgenomen van @vrieskist. Vlotte en duidelijke communicatie, we konden afspreken bij een vriend van hem in de stad waar ik ook woon. Dat was natuurlijk mazzel. Nog een tijdje met zijn 3en over mooie horloges gesproken en uiteindelijk met een mooie klok vertrokken. Betrouwbare verkoper, zeker een aanrader!
Vandaag een mooie en gloednieuwe Mido Commander opgehaald bij @vrieskist aka Matthijs.
Prettige communicatie en de deal was dan ook snel gemaakt.
Tot de volgende Matthijs!
Schakels overgenomen van @vrieskist voor mijn TH.
Snelle deal, prettige communicatie en snel over de post ontvangen.
Zeker een aanrader
Thanks, veel plezier ermee!!!
Ik heb vandaag een Steinhart OVM 39 mogen ontvangen van Vrieskist. Bombproof verpakt en in nog betere staat dan verwacht! Tevens kreeg ik er 2 extra 2-piece Nato’s bij, dat zijn natuurlijk de krenten in de pap.
Bedankt Vrieskist!
zojuist een leuke deal met @vrieskist afgerond, was netjes aanbetaald en vandaag volledig, nu gaat PostNL ermee aan de slag. Prima zo!
Prima deal gemaakt met matthijs, @vrieskist. Helaas duurde het allemaal heel lang omdat postnl er een potje van maakte. Contact was prima. Zou ik zeker opnieuw zaken mee doen
prima deal gemaakt met @vrieskist
Zeer correcte man, toffe communicatie en ik ben weer een tudor rijker! Hij deed er onverwachts een leuk extraatje bij (lees: tudor pet), altijd leuk!
Zeker een aanrader voor mij, ik doe er id toekomst als er een kans komt zeker opnieuw zaken mee.
Oh ja! Niet onbelangrijk: pakketje was daags nadien geleverd en bombproof verpakt!