VriesKou

Horloge overgenomen van @VriesKou.
Vlotte communicatie en super snel verzonden, top!

1 like

Eergisteren een horloge overgenomen van @VriesKou,deal snel gesloten.
Horloge kwam daarna een dag later al binnen.
Goede communicatie, eerlijk persoon.
Een aanrader om zaken mee te doen!:+1:

1 like

Afgelopen week een horloge overgenomen van @VriesKou.
Het horloge was snel verstuurd, en zoals beschreven. Communicatie was ook goed!
Zou er zo weer zaken mee doen.

1 like

Ik had een gezocht topic. @vrieskou stuurde me een bericht en bood zijn horloge aan. Heel aardig van em. Prijs was ook heel fair. Na betaling zeer snel verzonden en tracking netjes doorgegeven. Forumlid zijn hoe het moet dus. Zou ik zeker aanbevelen.

Roy

1 like

Twee dagen gelede op de forum gekomen en zag gelijk iets leuks Maurice Lacroix Miros MI1018-SS002-330 bij @VriesKou er mee in contact gekomen en gelijk en gelijk hadden we een deal.

Hij stond me te woord, gaf antwoorden op mijn vragen en bij binnen komst bleek dat te zijn zo als we dat hebben afgesproken. Bij deze :+1: voor @VriesKou.

Nog een mooie bijeenkomst is dat onze polsen blijken gelijk te zijn waardoor de maat gelijk goed is :wink:

Probeer zo een foto ervan te plaatsen :wink:

1 like

@Jur Wil je dit topic samenvoegen met Vrieskou ?

ben er pas zit er niet zo goed in en weet niet hoe ik het moet doen. Maar lijkt me goed plan.

Leuke Rus overgenomen van @VriesKou
Dank voor de snelle deal en snelle verzenden🙂 Aanrader! Tot de volgende keer.

1 like

Mooie, zeer gezochte Amphibia overgenomen van @VriesKou. Heel prettig attent en snel contact, scherpe foto’s, horloge in topstaat, zeer veilig en degelijk verpakt verzonden, tracking info, etc. Niets dan lof, ik kan @VriesKou alleen maar van harte aanraden :+1: Graag tot een volgende keer!

1 like

Deze week een Vostok overgenomen van Daan @VriesKou. Reageert snel, komt zijn afspraken na en verstuurd het horloge bombproof. Een aanrader om zaken mee te doen! :muscle:

1 like

Deze week heeft @VriesKou een horloge van mij overgenomen. Prettige en vlotte communicatie en ook nog een zeer vlotte betaler. Kortom, zeker een aanrader!

1 like

Een leuke Vostok overgenomen van @VriesKou . Prettige communicatie, goede afspraken en snelle verzending. Aanrader dus! :ok_hand:

1 like

Met @VriesKou is het goed ruilen. Betrouwbaar en snel!

1 like

Van @VriesKou een mooie Seiko Presage over mogen nemen. Hij stuurde me een bericht en bood zijn horloge aan wat erg aardig van hem was. Na een bakkie pleur en gezellig geouwehoerd te hebben de betaling gedaan. Fijne communicatie en een aanrader!

1 like

Recent een Scurfa gekocht van VriesKou.

Super gegaan, goede communicatie, snel verzonden en supergoed verpakt.

Horloge is als nieuw, geen woord gelogen aan z’n advertentie.

Aanrader!

@VriesKou bedankt!

1 like

deze week een horloge overgenomen van @VriesKou . Mijn eerste via het forum. De communicatie ging vlot en alles was zo geregeld. Erg fijne ervaring.

1 like

2 Seiko banden verkocht aan @VriesKou. Biedt naar waarde en prima communicatie.

1 like

Een prachtige Longines gekocht van @VriesKou! Na kort onderhandelen afgesproken en elkaar enkele dagen later ontmoet. De overdracht verliep soepel en prettig. Van harte aanbevolen! :blush: :+1:

1 like

Gisteren een leuke ruildeal gedaan met @Vrieskou, snel beslist en even lekker gebabbeld en de ruil doorgezet. Prima zakendoen :ok_hand:t2:

1 like

Deze week een Stowa overgenomen van @VriesKou. Snel een deal gesloten en nog niet eerder een horloge per post ontvangen dat zo zorgvuldig was ingepakt! Top. En dat is mijn Stowa ook. Zeer netjes gedragen.
Al met al een vlotte en vriendelijke communicatie en een snelle levering; perfect! Dank👍

1 like