Laatst een CB-strap overgenomen van Daan. Deal net zo soepel als deze horlogeband dus helemaal HF-waardig. Dank!
Leuke Flieger overgenomen van Daan. Alles perfect geregeld en lekker vlot ook. Zoals het heurt. TopâŠdank je Daan.
Mooie vouwsluiting van Vrieskou mogen overnemen
Snelle respons, perfecte communicatie, vriendelijk, heeft vertrouwen in zijn medemens (wilde al versturen voordat ik betaald had)!
Een âmodel horlogeforum genootâ, en de snelst ontvangen envelope post ooitđ
Top ervaringđ
Mooie ruildeal gemaakt met @VriesKou. Goede communicatie. Slap ouwehoeren over tikkend metaal. Snel opsturen⊠Alles!!
Prima zakendoen. Tot de volgende!!
Leuke deal gemaakt met @VriesKou !
Hij stelde een ruil voor die ik in eerste instantie helemaal niet had bedacht. Echter bleek dit juist een hele toffe ruil te zijn.
Kortom dat resulteerde in een NA aan beide kanten.
Tot de volgende keer!
Vandeweek een bandje overgenomen van @VriesKou. Top verlopen, vooral de after-sales,
Aanrader!
Een Sinn horloge van @VriesKou overgenomen.
Vlotte communicatie, snelle verzending en bombproof ingepakt!
Zeker een aanrader!
Ik ga het mezelf gemakkelijk maken, want âthe feeling is mutualâ.
Mooie deal kunnen sluiten met @VriesKou. Fijne communicatie, snelle verzending die ook nog eens keurig verpakt was. Dus zeker een aanrader
Vorige week een horloge aan Daan @VriesKou verkocht. Erg prettig contact gehad. Deal zeer snel gesloten. Toppertje!
Rubber bandje overgenomen van @VriesKou. Vlotte communicatie, snelle verzending en alles perfect in orde. Zeker een aanrader!
Met @VriesKou kan je zaken doen! Snel een ruildeal gemaakt, geen gezeur, snel geld overgemaakt en snel verzonden! Horloge is volledig als omschreven!
Top!
Heerlijke Squale overgenomen van @VriesKou
Fijne communicatie en snelle levering.
Aanrader! Dank je wel.
De uber vette gele hgp van Daan gedibst.
Na uitvoerige communicatie vandaag het horloge mogen ontvangen. En werkelijk magnifiek verpakt. Daan maakt er geen half werk van. Heel erg bedankt voor de fijne Deal en ik kan Daan dan ook zeer aanbevelen.