Vrijdag 10/08/2018 Plaatjesdag

10 augustus is de 222ste dag van het jaar (223ste dag in een schrikkeljaar) in de gregoriaanse kalender. Hierna volgen nog 143 dagen tot het einde van het jaar. (Wikipedia)

Heerlijke plaat van Marvin Gaye. (Met een knipoog naar de Gay Pride)

8 likes

5 likes

Dat is dat een stiekem laat knipoogje :wink:

6 likes

Vandaag de groene Valkyr, een groene Murakami en een groene Tom Joad :wink:
Ik wilde eigenlijk een plaatje van Clapton bijvoegen maar wat schetste mijn verbazing,
in het doosje zaten 2 cd’s waaronder die van Springsteen die ik al 20 jaar kwijt was…

Uit de tijd dat ik zwaar deprie 2 maanden volledig in het gips in bed lag…
Gelukkig is het weer redelijk goed gekomen allemaal :wink:

Goed weekend!

3 likes

:+1:

Murakami kende ik niet. Ga ik me eens in verdiepen.
Springsteen is altijd goed maar waar is Clapton dan gebleven?

Mooi plaatje zo!

1 like

Haha die was niet groen genoeg :wink:

1 like

Haha! Dan ben je niet echt fan van Clapton blijkbaar, andes had je die cd wel eerder gevonden :smiley:

Foto van gister:

2 likes

Lol, heb een setje dat een godsvermogen heeft gekost maar zit al jaren te luisteren naar een paar k*tboxjes die aangesloten zijn op mijn laptop, de muziek haal ik van het net, hoe gek kun je zijn hahaha :wink:

2 likes

Net zo gek als mensen die een vermogen uitgeven aan ouderwetsche analoge mechanische instrumenten voor tijdweergave :grin:

Alleen live optredens draai ik via het net, of dvd. Verder altijd cd, en eigenlijk het meest in de auto.
Live cd of lp moet je steeds wisselen, gedoe allemaal :grin:

2 likes

Ja drama. Daarom jaren geleden mijn platencollectie weer afgestoft. Is toch een hele andere beleving. Weer echt luisteren naar de muziek. Ik bedoel niet de discussie of een LP nou beter klinkt dan een CD of streaming maar de beleving. Opstaan, plaatje omdraaien, weer gaan zitten en luisteren. Heerlijk!

Ja heerlijk dus! Dan ben je weer ‘bezig’ met je muziek. :wink:

En op z’n tijd stream ik ook naar Google Audio naar hetzelfde setje maar dat is veel vluchtiger luisteren.

2 likes

Jaaaa, dat is de charme van lp inderdaad :smiley: :+1:

3 likes

Ben gewoon lui geworden, erg hè? :roll_eyes:

Indertijd zat ik op een hub originele live optredens te ruilen met mensen over de gehele wereld.
Heb TB’s aan live muziek in originele opname kwaliteit want mp3 or whatever mocht niet op de hub, kon je zelfs voor worden geschorst, hahaha.

Als het goed is zit er ook tussen van Clapton uit de Yardbirds tijd en eerder dacht ik, ik luisterde de hele dag naar muziek ivm lange revalidatie, doe er nu helemaal niks meer mee. Alles op dvd’s gebrand, ook beeldmateriaal maar veel kun je vinden op YouTube tegenwoordig…

2 likes