Omdat ik vandaag nog steeds geen horloge om kan, maar even een plaatje van mijn grail: de Omega 145.0024 “Jedi”.
Ennu…een allermooiste van vandaag. Halen jullie al jullie plaatjes snel weg want nu komt er een DRESKI in beeld door mij net opgehaald in de tuinstad.Het betreft een onvervalste Gigandet chrono, arabische cijfers met dubbelregister voor 50-- met originele opbergdoos en gebruiksaanwijzing .
Ik vind hem gigan det/tisch
die Tudor is waanzinnig mooi!
Ja, vooral die lume op snoopy is geniaal
even een Way back When plaatje… tijdens het assembleren van de P1lot One… een WSB (White Smooth Bezel)… .met die mooie blauwpaarse weerschijn van de Coating…
Zeker te moeilijk. Ergens tussen Kerkstraat 1 en 469 … Heb geprobeerd het te vinden via Google Streetview, maar kan het niet vinden
De kerkstraat fiets ik regelmatig doorheen. Die heeft die bomen niet. De Overtoom is ook erg lang, maar misschien niet de lsngste straat
Beste horlogevriend, de Kerkstraat is onjuist en komt bij “langena” in de top tien van langste staten van Amsterdam.
Om jullie op weg te helpen, de Valeriusstraat op plaats 2. En de langste straat is…en tijdens de feestdagen hang een heuse kerstboom met buitenverlichting aan de hijsbalk. Wie o wie gaat de PROBEDA winnen.
Om klakkeloos raden uit te sluiten staat er voor het winnende huisnummer mijn scooter (geel plaatje). Dus graag straat, huisnummer en scootermerk in Amsterdam en de jongens probeda is van jou.
Beste Nitram,
Gisteren ‘gegoogled’ op de langste straat van Amsterdam. Toen kwam de Kerkstraat naar voren. Op een andere site staat:
Deurloostraat / Volkerakstraat
[…] Men beweert wel dat het de langste straat van Amsterdam is, maar dat klopt niet. Alleen de Uiterwaardenstraat is al langer, en dat is toch ook niet de langste straat van de stad. […]
Maar verder staat er niet op de site vermeld wat wel de langste straat is … Het internet is het niet eens
Ik weet dat ik die kerstboom ergens heb zien hangen, maar ik kom er niet meer op!
ik denk dat julie het toch in de Marnixstraat moeten zoeken
Ik zie wel een gele scooter in de Marnixstraat 188 … Maar verkeerde pand… En internet zegt dat het één van de langste straten is, maar niet de langste. Er staan wel leuke panden daar in de buurt!