Dank voor jullie speurtocht alhoewel googlen onder rubriek valsspelen valt word dit vandaag door de vingers gezien. Nu een luchtfoto van de nog steeds niet gevonden straat. Tip1: zoek niet in de verkeerde richting Tip2: verander de staat in bijv. plein, singel of weg.
LUCHTFOTO MET MEER AANWIJZINGEN, MAKKELIJKER KAN IK HET JULLIE NIET MAKEN, Wie o wie wint de probeda- handopwinder ??? Geeft de juiste straatnaam, huisnummer en scootermerk.
Dat is toch een weg
Osdorperweg?
Dat is dat enkelspoortje langs de Amstelveense weg bij het Bosplan ?
Frans is errug heet. Ik zei cryptisch zoek het niet in een straat.
Carpe tempus is gloeiend heet, maar van deelname uigesloten. Wel ontvangt Carpe-Tempus de Peter R de Vries troostprijs vanwege de genomen moeite en dito inzet een lederen horlogeband met crocoprint 20 mm. Geef in priveberichten je verzendadres dan komt het snel in de bus.
ER IS NOG STEEDS GEEN WINNAAR VOOR DE PROBEDA
Ondanks alle tips kan ik het nog steeds niet vinden … Er is best nog veel groen in Amsterdam! Door de zoektocht al wel een paar leuke panden/plekken gezien in Amsterdam
Je wilt die Pobeda echt hè, ik zou proberen te zoeken bij het Stadionplein
aan het begin van de…ik ga het echt niet zeggen hoor
Ben competitief ingesteld. Gisteravond moest ik tot laat wachten en had ik tijd over. Dus toen vond ik het een leuke opdracht. Nu wil ik het ook gewoon weten. Horloge interesseert met in dat opzicht niet eens. Weet ook niet hoe die er uit ziet
postjesweg?
Voor een mooie Steinhart ( met correcte omdoos vertel ik het )
;)… Als ik er 1 had, denk ik dat ik hem zelf zou houden
Gehad, het blauw ging me na een dag storen.
Amstelveenseweg, anders is het de Ringweg A10.
Het is de Amstelveenseweg, heb zelfs het huis gevonden met behulp van streetview, kan alleen het huisnummer niet achterhalen
Sommige van jullie zijn aardig op weg naar de PROBEDA. De Amstelveenseweg is helemaal juist maar daarmee is de buit nog niet binnen.
Het hoogste huisnummer van de Amstelveenseweg is café anno 1890 met nummer 1024 alwaar de prijs zal worden uitgereikt. Een aanbeller is natuurlijk nog sneller. Ik kocht het afgelopen jaar maar liefst 10 horloges op het forum. Dit kleine gezelschap wist mijn huisnummer vanwege het verzendadres. Daarom introduceerde ik ook het scootermerk. Anders zou het wel erg makkelijk worden. Raad het huisnummer en het scootermerk en je wint een prachtig PROBEDA jongenshorloge met micky mouse plaatje.
kan podomme alleen het klokje niet vinden
Anders wordt het een mooi Frans zakhorloge of je mag kiezen uit een paar mooie opknappertjes. bijv. Seiko vintage op originele band die stil staat. Maar vooral eerst zullen jullie met de trein of op de fiets naar de Amstelveenseweg moeten komen want je krijg het niet kadoo !!!
Je maakt het er niet makkelijker op, eerst het huisnummer, toen de langste straat, nu de brommert
en straks hoe oud je buurvrouw is natuurlijk, eigenlijk zou je de uiteindelijke winnaar na al die moeite
een gouden Rolex moeten geven
Ik heb een (nep) gouden Rolex met maanfase, maar deze mag vanwege vervalsings-wetgeving en replica-mislijding niet door de strenge moderator op dit eerlijke forum geplaatst. Dus die gaat het ook niet worden.
?? zijn er al forumleden op weg naar de Amstelveenseweg ??
Jullie Mogen kiezen uit PROBEDA, Seiko vintage (staat stil) ROAMER shelrock (zonder glas) PARNIS waarvan de opwindknop het niet doet.
Makkelijker, ik neem de hele schoendoos mee naar café 1890 dan heb je het voor het uitzoeken.
Is het huisnummer 974 (2)?, de kapper zit op 966 . Er van uitgaande per huis 2 erbij zal dat het huisnummer moeten zijn? Denk ook dat ik je achternaam heb gevonden
Scooter kan ik niet raden, staat niet op google maps. Vespa?
Edit: Denk dat ik ook je telefoonnummer heb kunnen vinden. Google weet alles.
zijn er al forumleden op weg naar de Amstelveenseweg ??
Ik zit op Roffart, en met 10 minuten fietsen sla ik alle concurrentie overhoop.
( behalve degene die mij omkoopt natuurlijk ) discretie verzekerd notch notch…wink…wink.