Vrijdag 29-05-2015: plaatjesdag!

Vanaf mijn huis is het een kleine 215 kilometer. Is mij te ver fietsen :wink:

Weer zo’n slimmerik die met behulp van de computer het leven erg eenvoudig maakt !! De dames/herenkapper Frits de Reus is inderdaad mijn persoonlijke kapper en de naam van mijn charmante buurvrouw blijft strikt geheim.
Nu het huisnummer is “geraden” vraag ik alle forumleden om tot een geldige jury uitspraak te komen. Heeft RBK nou echt gewonnen en is het scooter merk niet onderhavig aan de unanieme beslissing ? Ik laat deze laatste moeilijke vraag aan de forumleden. Ik zou zeggen vanwel, maar zijn leden met een andere mening spreek je dan uit. Mocht er vandaag 7 juni 2015 toch nog vandaan zondag 7 maart 2015 een aanbeller zich melden dan krijgt ie vanwege moed en trouw de eerste keuze uit de snoeptrommel van Nitram Deadline des avonds 20.00 uur. Heren/dames speurneuzen: DE KLOKKEN PRIJZEN LIEGEN ER NIET OM !!!

1 like

Geef dat ding nou maar aan RBK dat scheelt mij weer een stuk fietsen
en speurneuzen, straks word ik nog opgepakt ook
omdat ik verdacht loop rond te scharrelen bij geparkeerde scooters enzo.

Winnaarsuitslag Amstelveensweg 974

RBK voor 1 / tegen 0

p.s. dat ding is een prachtig frans zakhorloge met datum :smiley:

Beste RBK, mede namens alle forumleden en ondergetekende van harte gefeliciteerd ! Het zakhorloge kan desgewenst worden toegestuurd.
De Seikoklok staat op de 2e bovenverdieping v/d Amstelveenseweg 974.
Daarmee komt het raden-zoekspelletje tot een slotje met 2 grote winnaars !
Slotje nog niet helemaal want wij zijn nog steeds opzoek naar een Rotterdammer die gratis een rood lederen horlogeband wil komen ophalen op een bekend adres. En als klap op de vuurpijl kreeg ik onverwacht een vraag van een forumlid of ik mischien de ROAMER zonder glaasje de
SEIKO vintage en haperende PARNIS wilde verkopen. Die zijn inmiddels ook VERKOCHT en eindigt de ietwat uit de hand gelopen weekend grap met een happy einde. greets nitram

3 likes

Jeeeej :smiley:!
Was een leuke zoekopdracht! :tada: