Dank je wel @EricPP voor de Crepas Scuba 500 nummer 19. Ik ben nou eenmalig gevoelig voor Limiteds Enjoy your Regulator!
Flipperde flip en hij is bij mij Dag Oris Regulator en welkom Crepas Scuba 500
Dank je wel @EricPP voor de Crepas Scuba 500 nummer 19. Ik ben nou eenmalig gevoelig voor Limiteds Enjoy your Regulator!
Flipperde flip en hij is bij mij Dag Oris Regulator en welkom Crepas Scuba 500
Vandaag aandacht voor mijn Certina DS2 Chrono. Geen geweldig plaatje, maar er is wel op te zien dat de chronowijzer niet mooi oplijnt op 12 uur (c.q. 60).
Ik had het zelf pas gezien, toen ik hem wilde verkopen. Niet veel gedragen dus. Uit de verkoop gehaald en horloge aan Swatch Nederland gestuurd.
Vandaag na zo’n 6 weken terug. In een mooi reparatie-etuitje met poetsdoekje. Wat is er gedaan? Een nieuw uurwerk & nieuwe wijzers gemonteerd. De oude onderdelen keurig in een zakje erbij. Mooi verguld quartz-uurwerkje, met 5 motoren & 27 jewels. Interessant om zo eens te kunnen zien.
Ben diep onder de indruk van de service Klasse!
Ziet er strak uit.
Ik heb een dergelijk probleem met 1 van mijn quartz chrono’s (eta 251.272)
Daarvan lijnt de center secondewijzer of op de 59 of de 1 …
Helaas heeft hij nog meer kuren zoals weigeren met opstarten (bibberen en na 3 seconden pas echt tikken) en op willekeurige plekken blijven staan bij resetten.
Aangezien dit soort quartz modules niet geserviced kunnen worden moet deze ook vervangen worden.
Helaas bestaat de toko niet meer. (Jaques Richal)
Lekker toch dit soort flipper meetings Gio… Ik hoop er ook gauw een te hebben. Die Gavox van Eric sprak me wel aan maar terwijl ik wat reviewtjes aan het lezen was bleek die net gereserveerd te zijn. Kan alleen maar hopen dat @anon50762135EV de koper is zodat ik binnenkort kan toeslaan.
Anyways fraaie Crepas gefeliciteerd maar hoor graag wat jou de Oris deed ruilen!
En wat plaatjes:
En een paar van mij:
Lekker weekend!
Das een knappert en vooral de band.
Dit is een van de weinige microbrands die ik echt elegant en stoer tegelijk vind
Ik weet van niks dit keer!
Geweldige actie, allebei meer dan tevreden en ook bijzonder om te zien dat de flipperaars een echte flipperfoto hebben gemaakt.
What else, Patrick, Oris!
De Gavox ga je waarschijnlijk niet tegenkomen, deze is onderweg naar zijn moederland, naar een niet-flipperaar