Op een vakantie bij Madame de Sévigné in de tuin
Sorry voor de Aquis overkill, maar kon het niet laten. Het is gewoon een plaatje
(en zo’n iPhone maakt nog best behoorlijke foto’s)
Persoonlijk vind ik dit erg mooi staan👍🏻.
Thanks… ik merk wel dat de Instrument 2 een echte “bandenslet” is… Ik heb er diverse Nato’s (navy Blue, Navy Blue/Red, Grijs, Blauw/wit/zwart, zwart, zwart/grijs, alsmede leder zwart, Tan P1lot, Zwart Rally en dus nu Isofrane in 2 kleuren op gehad… als ik nog andere kleuren Dials ga maken wordt het nog leuker…
Zeker hele mooie horloges, maar wat me iedere keer weer tegenvalt, als ik ze irl zie op meetings, is de lange lugs die ervoor zorgen dat er een gat zit bij de band aanzet. Ik vind het er zo al niet mooi uitzien, maar op de pols nog minder, helaas.
Volgens mij heb jij een collectie waar ik jaloers op zou kunnen zijn!
Ik heb al een paar maal op het punt gestaan om zo’n Seatime te kopen, maar het nog niet aangedurfd. Mooie plaatjes!
Klopt helemaal wat je zegt,als het in perfecte staat zou zijn.
Deze heeft een mind of its own.
Bij het goed zetten van de wijzers en het herstarten blijft hij gek doen (grote secondewijzer eerst wat bibberen dan pas lopen)
oops foutje bij replyen
bestemt voor lassale
Mooi @watikjebrom … krijg er niet genoeg van, dus schiet maar raak hoor. Die stalenband van Oris is echt helemaal top!
Deze nog maar 's. Kon ik gratis meenemen na 'm in 2007 tijdens mijn horlogemakers-opleiding gereviseerd te hebben. Sindsdien lang niet gedragen, uurwerk rammelde een beetje en hij liep achter. Kastbevestigingsplaatjes bleken te plat, iets bijgebogen, rammel weg - en even op de gok afgeregeld.
Plus 2 seconden in de afgelopen 10 dagen.
cartier