In het verlengde van het leuke topic Vrijdag Plaatjesdag 2022 open ik hierbij de filmversie (ik hoop dat het binnen de kaders is van de forumregels?).
Naast horlogeliefhebber ben ik van kinds af aan ook groot film (en serie) liefhebber. En wat is er nou leuker dan een mooie film kijken met een net zo’n mooi horloge om de pols?!
Ik trap af met de film die gemaakt werd lang voordat ik bestond, maar die al ruim 20 jaar mijn absolute nummer 1 is. Inmiddels tientallen keren gezien en wel honderden keren naar de soundtrack geluisterd. Boek uiteraard ook een paar keer gelezen. Heb 'm in meervoud op DVD en VHS en vanavond weer aan de beurt:
Voor het eerst gezien toen ie op video uitkwam (gehuurd bij de videotheek; Google dit maar eens, jongere HFers ). Uiteindelijk een keer of vier gezien, denk ik, en iedere keer meer gaan waarderen. Meesterwerk, inderdaad. Veel plezier, vanavond!
Hahaha mooi! Daar heb ik nog 9 jaar gewerkt. Dat was relaxt. Beetje schoonhouden, filmpjes terug zetten en zelf kijken want je moest natuurlijk wel weten wat je verhuurde.
Ook altijd typische mannetjes welke de 18+ films kwamen halen. Heel geheimzinnig, onder d’r jas of in een tasje
Het was echt een andere tijd. Op pad om een film te huren. Was wel een leuke tijd, vond ik. Kun je je nu niet meer voorstellen met al die te streamen films onder de knop van je afstandbediening. Ach, we worden oud…