Vrijdag Plaatjes dag!

Of ik deze vandaag om de pols heb weet ik nog niet…

Fijn weekend allemaal!

Groet, Justin

Vandaag de rubber “zomer” band weer vervangen door de mesh :slight_smile:

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis.B)-

volgende week vrijdag doe ik weer mee (tu) :smiley:

Begint saai te worden, nu de onderstaande zoals al weken (hij draagt zo lekker)

vanavond deze maar weer eens

Dankzij een tip van Dreski heb ik een UV (plus wit plus laser) zaklampje gekocht, en daarmee een paar Lume shots gemaakt. Een kleine selctie voor plaatjesdag:

Alvast een fijn weekeinde gewenst,

Martin

Vanavond een concert (in Boskoop) en dat schijnt slecht te zijn voor je automaat. Dus dan maar de G-Shock Riseman.

Groetjes Martin

Mijn nieuwste aanwinst: Tissot Navigator met Lemania 1343 uurwerk. Sinds gisterenavond om mijn pols.

Menno

zie vandaag weer een hoop moois voorbij komen (tu)

ondanks dat het plaatjes dag is vandaag wat ik draag , vanwege het voetballen natuurlijk :wink:

alvast een fijn weekend (tu)

Ik ben te lui om te googlen… wat speelt er in hemelsnaam in Boskoop? (of speel je zelf?)

edit http://www.starfestival-boskoop.nl/default2.asp

vandaag m’n haurex challenger gmt.

Een kleine greep uit de optredende artiesten: Nick en Simon, 3 J’s, Jan Keizer en Anny Schilder, Gebroeders Ko, One Two Trio, Helemaal Top, Starkoo, Het Feestteam, Mick Harren, Grad Damen, Erik Hulzebosch, Ria Valk, Jeff van Vliet, René Schuurmans, Peter Beense en Peter Koelewijn. Tijdens ‘Krooshappers Live’ op zaterdag staat niet alleen Belle Perez op het podium, maar daarnaast ook twee fantastische live bands, Rowwen Hèze en ‘Evers slaat door’, gevolgd door Wolter Kroes en DJ Cor.

Als dat geen feest wordt…
Ik ga mee omdat mijn vriendin in Boskoop woont en die graag wil.

Zaterdag komt Belle Perez (!!) maar ja, dan kan ik niet… :frowning:

prachtig Coenraad!

groet,
Arno.

Dubey&Schaldenbrand, what else…

groet en een mooi weekend!
Arno

Heb nu geen zin om de camera uit te pakken, dus even een oudere foto: