Vrijdag Plaatjesdag 2019

Deze natte vrijdag aftrappen met wat waterpret :wink::

6 likes

FinanciĆ«le rekenkundeā€¦ not my cup of tea. Gelukkig is het schilpadje mee. :blush:

4 likes
1 like

We doen elke week een niewe @AlcoS :wink:
Ik mis maandag quartzdag, iemand die zich geroepen voelt om er aanstaande maandag eentje te starten?

2 likes

Ah ja ik vind het helemaal goed, maar het wordt zoā€™n overkill ā€¦ Alles kan eigenlijk wel onder " wat dragen we vandaag geschaard worden" Speedy-tuesday, vrijdag-plaatsjes dag, Macro-monday, woensdag-gehaktdag, Blue-monday, donderdag-tropical-dag :wink:

1 like

voor de liefhebbers

3 likes

Nadat plaatjesvrijdag lange tijd afwezig was, vorige week opnieuw gestartā€¦ nu een nieuw topic voor het hele jaar ( minimaal 52 vrijdagen) :wink:

Elke vrijdag een plaatjes van een horloge met een LP of single ( plaatje) kan mi moeilijk aanzien worden als overkill op een ā€œwat draag je vandaag topicā€¦ā€. De links tussen dag/horloge/plaatje (muziek) heb je in geen van die topics. :face_with_monocle:

Nooit gedacht vrijdag LPdag te noemenā€¦ :nerd_face:(weg woordspeling en andere posts zijn immers ook welkom) maar ja, ook nooit gedacht ter verantwoording geroepen te worden voor het starten van een topicā€¦ :confused:

1 like

Plaatje van mā€™n laatste aanwinst.

16 likes

zo was ie niet bedoeld, ik doelde er meer op dat als we de forumregels er op na lezen je eerst altijd even moet zoeken of er al een dergelijk topic bestaat, het wordt anders zoā€™n onoverzichtelijk zooitje als iedereen steeds een zelfde soort topic opent. Afijn klinkt allemaal heel belerend ineens.

Als de keuze er is moet je er gewoon gebruik van maken.

van dat hele jaar kan ik me niet herinneren dat dat er vanochtend ook al stondā€¦ zal ik overheen gelezen hebben denk ik. In dat geval heb ik niks gezegd.

:fu:

1 like

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

Boctok duiker en bijpassende plaat:


Fijne plaatjesdag allemaal :sunglasses:

8 likes

Gaaf plaatje! :+1:

2 likes

Dubbel geplaatst.

1 like

De nieuwe aanwinst en toch wel een schrikbarend tof horloge.


6 likes

Ahaaā€¦, je hebt de Glycine ook al binnen.
Heel gaaf model. :+1:

Ja, dat was een hele goede tip van jou.
Nogmaals bedankt daarvoor. :+1:

1 like

Mijn Rus met een bijpassend plaatješŸ˜


Rocky IV, de beste uit de reeksšŸ’Ŗ

5 likes

Komende dagen regent het nog ā€¦

8 likes

Weer een weekje voorbijā€¦ vandaag een oude en een jonge (versie van een oude) :wink:
Fijne plaatjesdag!

5 likes

Ha, het is weer vrijdag, plaatjesdag :wink:

En weer een pin-up bij de pick-up :rofl:

Fijne plaatjesdag verder :sunglasses:

6 likes

Oud plaatje uit het archief. :smiley:

4 likes