Vrijdag plaatjesdag 2020

Waar is dat? #wilikook


Wel een aardige plaat, voor Beatles begrippen matig. Maar de hoes vind ik wel mooi :+1:

11 likes

Hier is het aanbod op CD divers…

12 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Vandaag de verjaardag van Jimi als hij er nog was, maar hij had een vooruitziende blik:


:sunglasses:

14 likes

Even naar moeten zoeken, maar toch een plaatje met 2 kringloopvonsten waarvan 1 ( de prisma) onlangs


Ik weet niet of het waar is,maar ik heb horen vertellen dat ze van deze krokodil later horlogebandjes gemaakt hebben.

10 likes

Maart 2015 :smiley:

:+1:

3 likes

Een plaatje van maan dag op de vrijdag.
Pink Floyd met Time natuurlijk.

13 likes

Noodgedwongen even zonder horloge.


Onze ben liebrand wist zijn hits fenomenaal te bewerken voor 12"s

7 likes

De grand mixen! Ik heb ze nog. Nog steeds :ok_hand:

Ja geweldig waren die. Eind van het jaar met twee vingers op de rec. en play knop klaar zitten om maar niets van het intro en de mix te missen. Na een half uur allert zijn want je moest supersnel je bandje omdraaien. Later pas autoreverse…:wink::grin:

2 likes

…fool for a lifetime. Die cd heb ik vroeger ook gehad. Lekkere muziek. Ga ik dit weekend weer eens luisteren. Goede tip. :+1: :smiley:

1 like

Er is geen ontkomen aan…

12 likes


Album Made in Japan. Horloge made in Swiss :grin:

13 likes

10 likes

Goedemorgen allemaal. De fijnste dag van de week, Plaatjesdag,is weer begonnen.
Ik kan er niet omheen,weer een stukje jeugdsentiment vandaag. Vroeger vaste gasten in de Vereniging in Nijmegen ( net als wij ) Prachtige,vaak wat zweverige symfoniese progrock. Naar aanleiding van deze foto weer een hele dag op de draaitafel gelegen en, weer een hele dag intens van genoten.

11 likes


Deze wil ik hier toch ook even delen.
De grote muzikale duizendpoot Todd Runtgren,onder, heel veel, andere producent van Meat Loafs Bat out of hell die Youp van het Hek,s Flappie covert. Je moet er maar op komen. Fijne plaatjesdag.

7 likes

Alsnog het linkje.
5 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Clerc op de pols van …


… John McLaughlin (“extrapolation”)
:sunglasses:

11 likes

Toch nog een beetje Summertime in deze donkere dagen :sunglasses:

10 likes

In gedachten sta ik weer even met een badmintonracket voor de spiegel. Misschien niet het allerbeste, maar wel mijn lievelings-album aller tijden.

2 likes