Vrijdag plaatjesdag 2020

Bedankt voor de lieve reacties!

Leuk om te lezen hoe dit topic zijn oorsprong gevonden heeft en hoe het zich heeft geëvolueerd door de jaren :laughing:

Sowieso dacht ik dat plaatjes dus echt op lp’s en cd’s sloeg, en niet op een plaatje van je horloge. Dit topic staat ook in het rood, waar ik nooit echt bij stilstond, dus moet het om zijn minst iets te maken hebben met horloges. Mijn laatste twee posts hadden dat niet, zelfs geen horloge voor de foto erbij gelegd. Het was echt totaal offtopic.

Vanaf volgende week dus met een horloge erbij :laughing: en misschien iets minder tekst.

8 likes

Wand met LP hoezen beplakken in je mancave?

1 like

Hoera,weer vrijdag,weer plaatjesdag.
Vandaag de Canadese progrockgigant Saga.
Gekozen voor In transit omdat ik bij deze kanjers het zeldzame genoegen heb gehad om zowel hun allereerste als hun allerlaatste optreden in Nederland bij te wonen.
Alletwee in de pull in Uden. Daar zat dan wel meer dan 30 jaar en heel veel optredens tussen , waaronder een gedenkwaardige in de Rijnhal in Arnhem op een carnavalzondag waar onze groep maar in hun carnavalskleding naar toe ging, want dat zouden er toch wel meer hebben,nou,niet dus. Afijn. Genoeg jeugdsentiment. Fijne plaatjesdag.

12 likes

14 likes

10 likes

Goedemorgen, Vandaag een bijzondere CD van Michael Garson. Een meesterwerk met o.a. Stanley Clarke en Billy Mintz uit 1986. Het betreft een CD van het Reference Recordings label (onder leiding van Prof. Johnson).
Toen ik deze CD kocht viel mijn bek uit de hengsels, wat een kwaliteit! Ik draaide destijds met een Denon 2560 cd-speler, Rotel 990 BX voor en eind combinatie, Floating Synthese luidsprekers, Ocos speaker kabel en van Medevoort filter.
Prachtig opgenomen CD, de top op dat moment. Fijne dag.

10 likes

Ik ga slechts 20 jaar terug in de tijd… bijna het begin van Tiesto

9 likes

6 likes

9 likes

De 70’s brachten mooie dingen :robot:

13 likes

Verdorie. Die had ik al klaarstaan voor volgende week . Zeldzaam mooie zang van Colin Blunstone in de de prachtige arrangementen van Alan Parsons.Dan maar een weekje eerder en doe ik nu gezellig met je mee

11 likes


Wit Russische post punk.

12 likes

Bij de kringloop nog een paar plaatjes aangeschaft. Paar leuke deze keer.

12 likes

12 likes

Chaos AD. Ga ik zo ook ff draaien. Lekker.

1 like

Bij de kringloop kijk ik alleen naar vinyl. Heeft hier een heeeeel hoog André van Duin/Havenzangers/Heino gehalte.

3 likes

Waar is dat? #wilikook


Wel een aardige plaat, voor Beatles begrippen matig. Maar de hoes vind ik wel mooi :+1:

11 likes

Hier is het aanbod op CD divers…

12 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Vandaag de verjaardag van Jimi als hij er nog was, maar hij had een vooruitziende blik:


:sunglasses:

14 likes