Vrijdag plaatjesdag 2020

Lekkerste nummer is gebruikt in mijn favoriete film.
Paar keer live gezien. Zang van le Bon kan beter :upside_down_face:

2 likes

Hard Sun :heart: :orange_heart: :yellow_heart: :green_heart: :blue_heart: :purple_heart:

En wat een geweldige film!

1 like

Ik doe ook weer mee onder de noemer Classics

7 likes

Horloge is ongewijzigd. Wel een ander plaatje in de speler…

8 likes

12 likes

Nog gezien in de Vooruit in Gent. Waarschijnlijk al 15jaar geleden. Crack op de gitaar.

1 like

Mijn eerste foto in dit topic. Mijn favoriete cd en één van mijn favoriete horloges.

11 likes

Uit de oude doos, maar dat zijn bijna al m’n platen! :joy:

Alhoewel, ik heb wel een paar nieuwe er tussen staan.

14 likes

Veel beter gaat het vandaag al niet meer worden. 100%Nederlands, én volgens mij toch een superinternationale sound.

1 like


Niet z’n beste live album maar wel op drie stuks wit vinyl.'k Kon het niet laten…

12 likes

Moest helaas werken vandaag…
Wat gaaf, zag dus 25+ berichten op plaatjesdag. Jongens wat een mooie muziek hebben we bij elkaar. Ik top nu de werkweek af met een lekker biertje en een kiwanuka. Was in 2017 live beter en intiemer (paradiso) dan vorig jaar in AFAS.

9 likes

Ja wat vind ik die man goed! Beide concerten helaas moeten missen. Ben vooral fan van zijn laatste twee albums. Home Again weet mij te raken als humor een Duitser: compleet niet dus. Snap er niks van!

Klopt, het is iets wat je moet leren luisteren. Ik klik minder met zijn laatste album en ben gek op het Album home again… grappig he? Bones en I believe zijn echte toppers imho :blush:

1 like

Gezien in het Koninklijk Circus Brussel. Leuk optreden.

1 like

Groot fan van z’n eerste 2 albums. Zo zie je maar weer. :joy:

2 likes

t’is weer vrijdg, dus…

12 likes

Goedemorgen allemaal
Eindelijk weer vrijdag
Eindelijk weer plaatjesdag.
A Farewell to kings van Rush vandaag.
Een van Canada,s meest geliefde progrock bands uit de geschiedenis.
De hoge stem van Geddy Lee die je overal uit kunt halen,
Schitterende muziek die nooit verveelt.

11 likes

Goedemorgen,
YES was voor mij eind jaren 70 de beste band. Met o.a. de hoge stem van Jon Anderson en toetsenist Rick Wakeman. Geweldige muziek, helaas hebben ze weinig hoge hits gescoord.
YES was niet voor iedereen…

10 likes

Goede muziek en hoge hits hebben helaas weinig met elkaar te maken. Precies zoals je schrijft.,Yes was niet voor iedereen.
En in de plaats van Yes kun je dan heel veel andere bands noemen.

1 like

Eerst de kringloop schatten wassen …

En dan genieten van de Phillysoul. Toch weer anders dan de ook fijne motown sound.

12 likes