Buiten vies weer, binnen lekker plaatjes draaien 
Nog gezien in Poperinge in 1980. Fantastisch.
Ik ben fan!
Ik gebruik IPA/water (het alcohol… niet het bier
) 50/50 en een drupje dreft om de oppervlaktespanning van het water te verlagen. Werkt prima hoor. Na gebruik even filteren en hergebruiken. 


Plaatjesdag met drie sterren en de lange P Yves, mooie met de subdail 

Masters of Reality. Heerlijk. Deze plaat van hun staat niet op Spotify, maar zoek maar eens op Candy Song van ze op youtube.
yes.
Een van mijn favoeriete bands. Heb ooit al mijn CD’s verkocht. Ben nu weer een bescheiden collectie aan het verzamelen. Met Rush al weer aardig op weg. Hemispheres, a Farewell to Kings, Moving Pictures en Exit…Stage Left al weer binnen. Alleen 2112 moet er nog bij. Topband!
All the world s a stage. Live dubbelaar. Ook schitterend.
Jimi?
Yep


Alweer vrijdag, alweer plaatjesdag. En weer een pareltje uit een ver verleden.1972 deze keer. Het debuutalbum van Brian Ferry,s Roxy music met andere grootheden als Brian Eno, Phil Manzanera , en nog zowat. Het mooie van de lijn van Roxy music albums is dat er steeds dezelfde dame op staat,en steeds meer verlopen en delleriger.
Genoeg nu,fijne plaatjesdag.













