Vrijdag plaatjesdag 2020

Bij hoge uitzondering een digitaal plaatje. De nieuwe van Taylor Swift, Evermore, vannacht gereleased, vijf maanden na haar eerst quarantaine plaat die een hoop mensen hun quarantaine tijd heeft verzacht.

Nu ook weer een productie van Aaron Dessner van The National. In tegenstelling tot de vorige plaat doet er hele band hierop mee.

Voor de rest kan ik er nog niks over zeggen want ik heb pas een paar nummers kunnen luisteren. Ik heb er zin in!

7 likes

Buiten vies weer, binnen lekker plaatjes draaien :grin:

11 likes

Nog gezien in Poperinge in 1980. Fantastisch.

1 like

Ik ben fan!

1 like

10 likes

Ik gebruik IPA/water (het alcohol… niet het bier :grin:) 50/50 en een drupje dreft om de oppervlaktespanning van het water te verlagen. Werkt prima hoor. Na gebruik even filteren en hergebruiken. :kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3::+1:t3:

2 likes

Ik houd het bij eentje uit mijn reguliere playlist.

10 likes

7 likes

Plaatjesdag met drie sterren en de lange P Yves, mooie met de subdail :kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3:

1 like

Masters of Reality. Heerlijk. Deze plaat van hun staat niet op Spotify, maar zoek maar eens op Candy Song van ze op youtube.

9 likes

yes.

3 likes

Een van mijn favoeriete bands. Heb ooit al mijn CD’s verkocht. Ben nu weer een bescheiden collectie aan het verzamelen. Met Rush al weer aardig op weg. Hemispheres, a Farewell to Kings, Moving Pictures en Exit…Stage Left al weer binnen. Alleen 2112 moet er nog bij. Topband!

4 likes

All the world s a stage. Live dubbelaar. Ook schitterend.

2 likes

Plaatje van één van m’n favoriete jazzdrummers.

Als je dit leuk vindt móet je deze film kijken!

10 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note:

11 likes

12 likes

Had graag m’n eergisteren bestelde 2CD van de Black Pumas even op de gevoelige plaat gezet (mét horloge, uiteraard :wink: ), maar nog niet binnen. Ik vermoed (kerst)vertraging…:slightly_frowning_face:

Nou, maar even deze dan:

Heb ze live zien en horen spelen in Antwerpen, begin dit jaar (pre corona dus). Top!
Volgend jaar komen ze opnieuw naar Europa.:slightly_smiling_face:

4 likes

Leuk! Toevallig deze van de week kunnen scoren. Mooie live uitvoeringen.

11 likes

Jimi?

1 like

Denk van wel… :wink: :sunglasses:
(hoewel ik de afbeelding ff niet bij lp-hoes o.i.d. kan plaatsen)

2 likes