Vrijdag plaatjesdag 2020

Buiten vies weer, binnen lekker plaatjes draaien :grin:

11 likes

Nog gezien in Poperinge in 1980. Fantastisch.

1 like

Ik ben fan!

1 like

10 likes

Ik gebruik IPA/water (het alcohol… niet het bier :grin:) 50/50 en een drupje dreft om de oppervlaktespanning van het water te verlagen. Werkt prima hoor. Na gebruik even filteren en hergebruiken. :kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3::+1:t3:

2 likes

Ik houd het bij eentje uit mijn reguliere playlist.

10 likes

7 likes

Plaatjesdag met drie sterren en de lange P Yves, mooie met de subdail :kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3:

1 like

Masters of Reality. Heerlijk. Deze plaat van hun staat niet op Spotify, maar zoek maar eens op Candy Song van ze op youtube.

9 likes

yes.

3 likes

Een van mijn favoeriete bands. Heb ooit al mijn CD’s verkocht. Ben nu weer een bescheiden collectie aan het verzamelen. Met Rush al weer aardig op weg. Hemispheres, a Farewell to Kings, Moving Pictures en Exit…Stage Left al weer binnen. Alleen 2112 moet er nog bij. Topband!

4 likes

All the world s a stage. Live dubbelaar. Ook schitterend.

2 likes

Plaatje van één van m’n favoriete jazzdrummers.

Als je dit leuk vindt móet je deze film kijken!

10 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:


:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note:

11 likes

12 likes

Leuk! Toevallig deze van de week kunnen scoren. Mooie live uitvoeringen.

11 likes

Jimi?

1 like

Yep
afbeelding
:+1:

7 likes

nieuwe vrijdag, nieuwe kansen

8 likes

Alweer vrijdag, alweer plaatjesdag. En weer een pareltje uit een ver verleden.1972 deze keer. Het debuutalbum van Brian Ferry,s Roxy music met andere grootheden als Brian Eno, Phil Manzanera , en nog zowat. Het mooie van de lijn van Roxy music albums is dat er steeds dezelfde dame op staat,en steeds meer verlopen en delleriger.
Genoeg nu,fijne plaatjesdag.

12 likes