Vrijdag plaatjesdag 2020

Yep
afbeelding
:+1:

7 likes

nieuwe vrijdag, nieuwe kansen

8 likes

Alweer vrijdag, alweer plaatjesdag. En weer een pareltje uit een ver verleden.1972 deze keer. Het debuutalbum van Brian Ferry,s Roxy music met andere grootheden als Brian Eno, Phil Manzanera , en nog zowat. Het mooie van de lijn van Roxy music albums is dat er steeds dezelfde dame op staat,en steeds meer verlopen en delleriger.
Genoeg nu,fijne plaatjesdag.

12 likes

Hier nog een plaatje(Cd) uit '72

8 likes

11 likes

Goedemorgen,
Vandaag een prachtig album van een muziekant (en componist) die inmiddels al weer bijna 30 jaar dood is! Miles Davis met Tutu, zeer mooi en dynamisch opgenomen.

12 likes

Lekkere post punk, gothic op deze morgen en een andere klassieker om de pols.

7 likes

World in my eyes.

9 likes

Eens :+1:
Nu kan ik je foto ook maken (met andere Seiko), maar dat geintje doe ik deze keer niet :innocent:

Straks mijn bijdrage :slightly_smiling_face:

1 like

5 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Happy Birthday, Keith :partying_face::tada:

Plaatje vd LP Rolling Stones “Beggars Banquet” :sunglasses:

10 likes

Hier bracht de postbode het nodige lekkers vandaag. Onder andere een leuke Supertramp en Jurk.

8 likes

De Sint was dit jaar zo lief om deze plaat cadeau te doen. Ik had hem eigenlijk vorige maand bij hun concert in Paradiso willen kopen, alleen, tja, wordt dat november 2021.

9 likes

Ik doe mee!

Grappig die notities.

9 likes

Keith Richards vandaag 77. Charlie
Watts 79. Bill Wyman 84 jaar oud.
Old rockers never die.
Ik wordt volgende zomer pas 65. Snotneus. Ik kom net kijken.

As they say.,Its only rock en roll.
(And i like it)

6 likes

7 likes

Ha ha, kijk dan welke het bij mij vandaag niet heeft gehaald :grin:

Foto lag nog in mijn prullenbak, de cassette wel gedraaid en is nog steeds top :+1:

9 likes

Eindelijk weekend. Even bijkomen met coole funk in een hete hoes.

6 likes

Goedemorgen allemaal.
Een geweldige kerst dit jaar én bovendien, een hele fijne plaatjesdag.
Vandaag toch een enigszins andere platenkeus dan normaal want,ja, eerste kerstdag,dus. Eigenlijk heb ik een bloedhekel aan alles wat ook maar enigszins de,sound of Christmas,uitstraald, dus het viel nog niet mee. Moet ik ook nog bekennen dat ik ook nog enigszins vals speel vandaag,want het nummer waar het om gaat staat niet op de elpee hieronder .om de simpele reden dat ik de betreffende elpee niet kon vinden. Maar,omdat ik toch vindt dat kerst niet kan beginnen zonder,een bakske vol met stro,doe ik het maar zo. Een leuk liedje van een van de liefste mensen die ik ken.de grote Belg Urbanus.

7 likes

Ook hier een kerstvariant van Vrijdag Plaatjesdag :grin:

Dylan met toch nog enkele aardige nummers op dit album :smile:

7 likes