Vrijdag plaatjesdag 2020

Geen horloge (nog in een pakje zeker)?

Beste album aller tijden✌️

9 likes

Kerstgedachte. Het Kerstoratorium van Bach en zakhorloges. De linker is van mijn opa geweest.

5 likes

Je bedoelt dat je er nog heel veel niet gehoord hebt :+1::joy:

5 likes

11 likes

Nieuwe aanwinsten. Twee van Steely Dan, één van Iron Maiden en Surfing with the Alien van Satriani.

9 likes

Hier geen kerst liedjes maar eentje uit mijn geboorte jaar:

7 likes

Zit je al lang op grappen maken? :wink:

8 likes

Ooit gezien in Vorst Nationaal in 1980. Nooit beseft dat dit een van de hoogtepunten uit mijn concert ervaringen ging zijn. Jimmy Page is god.

2 likes

Het was eigenlijk dodelijk serieus bedoeld. Sorry voor de smileys…

2 likes

Zou ik ook wel willen plaatsen, maar ik heb geen 78toeren platen.

1 like

6 likes

Lag vanmorgen onder de boom!

7 likes

Ik heb destijds Led Zeppelin en Queen aan me laten voorbij gaan, nog altijd spijt van.

1 like

7 likes

NEEEE.


Ok, je mag er ook bij.

Toch nog gelukt.

13 likes

Hahahaha. Ik moest nog even kiezen inderdaad :wink::grin::+1:t3:

1 like

Gefeliciteerd met zo’n mooi kado. Hadden het nog twee weken geleden over Michael in deze draad. :grin::kissing_smiling_eyes::ok_hand:t3:

1 like


In elk geval een vermakelijke kerst…

8 likes