Vrijdag plaatjesdag 2020

Goedemorgen allemaal.
Een geweldige kerst dit jaar én bovendien, een hele fijne plaatjesdag.
Vandaag toch een enigszins andere platenkeus dan normaal want,ja, eerste kerstdag,dus. Eigenlijk heb ik een bloedhekel aan alles wat ook maar enigszins de,sound of Christmas,uitstraald, dus het viel nog niet mee. Moet ik ook nog bekennen dat ik ook nog enigszins vals speel vandaag,want het nummer waar het om gaat staat niet op de elpee hieronder .om de simpele reden dat ik de betreffende elpee niet kon vinden. Maar,omdat ik toch vindt dat kerst niet kan beginnen zonder,een bakske vol met stro,doe ik het maar zo. Een leuk liedje van een van de liefste mensen die ik ken.de grote Belg Urbanus.

7 likes

Ook hier een kerstvariant van Vrijdag Plaatjesdag :grin:


Dylan met toch nog enkele aardige nummers op dit album :smile:

7 likes

Trouwens, even een algemeen vraagje. Volgende vrijdag is het nieuwjaarsdag. Beginnen we dan een nieuw topic,of passen we de titel van deze aan naar 2020/2021 :question:

2 likes

Bezoekje van de kerstman, gisteravond… :slightly_smiling_face:
Gave dubbel CD van Black Pumas. :notes: :musical_note:

6 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

Gouden Kerst-Certina bij kaarslicht :candle: :candle:


Kaarsjes van het Kerstalbum “Noël” van Joan Baez :christmas_tree:

Volgende week eerst uitslapen :sleeping:
De vroege vogel maakt een nieuw topic 2021 aan, goed plan :+1:

7 likes

Goedemorgen horloge en platen vrienden, fijne kerstdagen :blush::evergreen_tree:
Inmiddels al de standaard kerstliedjes een beetje beu, vriend Nat kan dat gevoel nog wel oproepen. :grin:

10 likes

Geen horloge (nog in een pakje zeker)?

Beste album aller tijden✌️

9 likes

Kerstgedachte. Het Kerstoratorium van Bach en zakhorloges. De linker is van mijn opa geweest.

5 likes

Je bedoelt dat je er nog heel veel niet gehoord hebt :+1::joy:

5 likes

11 likes

Nieuwe aanwinsten. Twee van Steely Dan, één van Iron Maiden en Surfing with the Alien van Satriani.

9 likes

Hier geen kerst liedjes maar eentje uit mijn geboorte jaar:

7 likes

Zit je al lang op grappen maken? :wink:

8 likes

Ooit gezien in Vorst Nationaal in 1980. Nooit beseft dat dit een van de hoogtepunten uit mijn concert ervaringen ging zijn. Jimmy Page is god.

2 likes

Het was eigenlijk dodelijk serieus bedoeld. Sorry voor de smileys…

2 likes

Zou ik ook wel willen plaatsen, maar ik heb geen 78toeren platen.

1 like

6 likes

Lag vanmorgen onder de boom!

7 likes