Geen horloge (nog in een pakje zeker)?
5 likes
Je bedoelt dat je er nog heel veel niet gehoord hebt 

5 likes
9 likes
Zit je al lang op grappen maken? 
Ooit gezien in Vorst Nationaal in 1980. Nooit beseft dat dit een van de hoogtepunten uit mijn concert ervaringen ging zijn. Jimmy Page is god.
2 likes
Het was eigenlijk dodelijk serieus bedoeld. Sorry voor de smileys…
2 likes
Zou ik ook wel willen plaatsen, maar ik heb geen 78toeren platen.
1 like
Ik heb destijds Led Zeppelin en Queen aan me laten voorbij gaan, nog altijd spijt van.
1 like
Hahahaha. Ik moest nog even kiezen inderdaad 


1 like
Gefeliciteerd met zo’n mooi kado. Hadden het nog twee weken geleden over Michael in deze draad. 


1 like












