Vrijdag plaatjesdag 2021

Enkele keren gezien in de Ancien Belgique.
Altijd top!

1 like

Wat blijft dit een fijne plaat! Hierna zijn de mannen wat gaan experimenteren met de productie van hun muziek en is de sound een beetje veranderd, maar deze blijft zo fijn!

4 likes

THE EAGLES - The very best of

Bijna alle 17 goed… :sunglasses:

8 likes

Ja, ik heb dit album 10 jaar geleden echt grijs gedraaid… Brengt goede herinneringen naar boven. :grin:

Vandaar dat ik dit album erg graag op vinyl wou hebben.

Ik heb laatst ook hun album La divine gekocht op vinyl en kan dit ook erg waarderen.

9 likes

Een knipoog naar het weekend met een compilatie gemaakt door een fantastische, absurde, Rotterdamse nachtraaf:

Met de toepasselijke opener ‘a minor goof’

15 likes

De Held! Jules!!!

1 like

10 likes

Deze wil ik nog wel hebben… Gewoon voor de heb. Nu nog maar even de digitale versie erin knallen.

9 likes

Ik ook maar door de leuke documentaire over en met Ronnie Wood maar weer eens uit de kast gehaald.

4 likes

Formeel reeds zaterdagnacht maar het voelt een beetje als vrijdagavond.


De band niet eerder gehoord maar enkel de naam maakte al nieuwsgierig. Valt niet tegen…

7 likes

Focus op vrijdag, dus …

12 likes

Alweer plaatjesdag. Vandaag maar eens een plaatje draaien voor de verkiezingscomplotwappies. Argus van Wishbone Ash die fungeerde als naamgever voor de Udense/Veghelse band Argus die in hun beginjaren louter covers van Wishbone Ash speelde. Argus,tevens de 100 ogige God van de argwaan,die in deze tijd weer volop aanbeden wordt.

9 likes

10 likes

Streepje anarchie op vrijdag, dat kan ik wel smaken…

's werelds beste Progrock afkomstig van de lage landen! Thijs is geweldig op fluit en op Hammond.

Even losgaan… Focus Live in '73 op NBC:

13 likes

8 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Nacar head only
Met Herbie Hancock’s Headhunters


RIP Paul Jackson :fallen_leaf:

12 likes

Geweldige foto @Harpoen :rofl:

Lijkt wel een ernstige versie van Flavor Flav… :joy:

2 likes

Meneer Brood, wat moet ik hier nu over zeggen?
Brood momenteel in de lucht en altijd al aan de muur.
Fijne vrijdag.


10 likes

Gaaf ook dat je een tekening van hem heb :smiley:


Ciao Monkey heb ik grijsgedraaid. De Brood Box, de rest dus :grin:, draai ik echt te weinig

8 likes

11 likes