Vrijdag plaatjesdag 2021

Heren. Deze plaat was een bijvangst en niet zo mijn stijl. Hoes in matige staat. Platen zijn zojuist gereinigd en goed speelbaar, wel beetje nostalgische kraakjes :grin:. Als ik iemand blij kan maken geef ik hem graag weg… PB mij maar. Woon in heemskerk en heb lekkere koffie of thee.

8 likes

Ik heb hem al. En @Harpoen ook . Zie posts 55 en 60. :wink:

3 likes

@Vapeti
Wim, toendertijd vele malen een concert van hun mogen meemaken.
Ik zit overigens meer in kamp Akkerman…

1 like

Heerlijk. Het beste van Neerlands makelaardij!

1 like

I know what I like :pray:

13 likes

9 likes

Ik heb focus leren kennen via mijn vader, begin jaren '80, toen Van Leer vaak in de Antwerpse Kempen vertoefde en ikzelf zwoegde achter de Hammond… Mede daarom is hij toen voor mij een held geworden.

Maar je hebt gelijk, Akkerman, wat een gitarist! Hij is trouwens in '73 verkozen tot beste gitarist ter wereld. Dit heeft er ongetwijfeld toe bijgedragen dat ze een plaats kregen op NBC.

3 likes

Enige jaren, wellicht decennia niet gedraaid omdat ik Bono in zijn rol van de “Verlosser” zat was. Onlangs zag ik hen echter voorbijkomen met Gloria. Toen weer de oudere albums opgepoetst en dan klinkt het toch (weer) goed.

8 likes

And i like what i know.

4 likes

Kende deze plaat niet, maar het plaatje zag er wel funky uit, even geluisterd op Spotify en meteen fan! Even kijken of ik ergens nog een lp kan vinden :grin:

2 likes

Één van de oudste cd’s (1984) in mijn bescheiden collectie. Zwoele ‘easy listening’ muziek van Sade…

10 likes

@TimeLapse & @Eddie1
Me?
I’m just a lawnmower …
Soms heb je van die nummers. Toen ik op een avond voor het eerst dit nummer, via een krakende middengolf zender, mocht horen was het alsof ik door een bliksemstraal getroffen werd.

3 likes

9 likes

Alweer vrijdag.
Alweer plaatjesdag.
Vandaag nog maar eens een monument.
Toen ik de foto maakte realiseerde ik me dat op deze elpee zowel het nummer Time als het nummer Money staat.
Misschien ook maar posten in Rolex only ?


Zie je hoe die hoes glanst?
Als je goed kijkt zie je op deze foto zelfs 2 horloges.

14 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Happy Birthday Diana Ross :partying_face: :tada:


Ladies first, want ook Steven Tyler :partying_face: :tada:

12 likes

Goedemorgen plaatjesdagbezoekers,
Vandaag Neil Young, het album Harvest en de opvolger van 20 jaar later.
Maak er een muzikale dag van. :notes::musical_note::saxophone::guitar::violin::trumpet::musical_keyboard::drum::banjo: enz…

14 likes

Seconds out… met de horloges van mijn vader en moeder

12 likes

Leukste dag van de week die plaatjesdag… :star_struck:

We springen in met, hoe kan het anders, een duiker voor deze bevallige “Dipster” en het zootje Antwerps ongeregeld…

9 likes

Leuke Yes compilatie.

10 likes

4 likes