Vrijdag plaatjesdag 2021

Enige jaren, wellicht decennia niet gedraaid omdat ik Bono in zijn rol van de “Verlosser” zat was. Onlangs zag ik hen echter voorbijkomen met Gloria. Toen weer de oudere albums opgepoetst en dan klinkt het toch (weer) goed.

8 likes

And i like what i know.

4 likes

Kende deze plaat niet, maar het plaatje zag er wel funky uit, even geluisterd op Spotify en meteen fan! Even kijken of ik ergens nog een lp kan vinden :grin:

2 likes

@TimeLapse & @Eddie1
Me?
I’m just a lawnmower …
Soms heb je van die nummers. Toen ik op een avond voor het eerst dit nummer, via een krakende middengolf zender, mocht horen was het alsof ik door een bliksemstraal getroffen werd.

3 likes

9 likes

Alweer vrijdag.
Alweer plaatjesdag.
Vandaag nog maar eens een monument.
Toen ik de foto maakte realiseerde ik me dat op deze elpee zowel het nummer Time als het nummer Money staat.
Misschien ook maar posten in Rolex only ?


Zie je hoe die hoes glanst?
Als je goed kijkt zie je op deze foto zelfs 2 horloges.

14 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Happy Birthday Diana Ross :partying_face: :tada:


Ladies first, want ook Steven Tyler :partying_face: :tada:

12 likes

Goedemorgen plaatjesdagbezoekers,
Vandaag Neil Young, het album Harvest en de opvolger van 20 jaar later.
Maak er een muzikale dag van. :notes::musical_note::saxophone::guitar::violin::trumpet::musical_keyboard::drum::banjo: enz…

14 likes

Seconds out… met de horloges van mijn vader en moeder

12 likes

Leukste dag van de week die plaatjesdag… :star_struck:

We springen in met, hoe kan het anders, een duiker voor deze bevallige “Dipster” en het zootje Antwerps ongeregeld…

9 likes

Leuke Yes compilatie.

10 likes

4 likes

8 likes

Leuk topic dit!

Mijn all time favorite:

9 likes

Die is ook geweldig, heb ik alles van, tot zijn romans toe… En live op eenzame hoogte!

1 like

Couldn’t agree more! Heb Cave denk ik inmiddels al zo’n 20x live gezien :sunglasses:

1 like

Zo goed! Dit live-album van Midnight Oil is, zoals de staat van het hoesje laat zien, goed gedraaid! Scream in blue…

7 likes
12 likes

Alweer plaatjesdag muziekvrienden. Vandaag maar eens geen vinyl, maar een CD die hier van de week verschillende keren door het huis geknald heeft. De übermuzikale Colin Benders en zijn Kyteman orchestra. Een genoegen om te luisteren van de eerste tot de laatste toon.

11 likes

En omdat dit voor mij persoonlijk eigenlijk toch vooral een vinyl draadje is ook nog maar even een.,ons veel te vroeg ontvallen., muzikaal genie uit het verleden. De grote Tom Petty.

13 likes