Vrijdag plaatjesdag 2021

8 likes

Leuk topic dit!

Mijn all time favorite:

9 likes

Die is ook geweldig, heb ik alles van, tot zijn romans toe… En live op eenzame hoogte!

1 like

Couldn’t agree more! Heb Cave denk ik inmiddels al zo’n 20x live gezien :sunglasses:

1 like

‘Gouwe ouwe’:
Jean Michel Jarre
1976-1986 The Essential

12 likes

Zo goed! Dit live-album van Midnight Oil is, zoals de staat van het hoesje laat zien, goed gedraaid! Scream in blue…

7 likes
12 likes

Alweer plaatjesdag muziekvrienden. Vandaag maar eens geen vinyl, maar een CD die hier van de week verschillende keren door het huis geknald heeft. De übermuzikale Colin Benders en zijn Kyteman orchestra. Een genoegen om te luisteren van de eerste tot de laatste toon.

11 likes

En omdat dit voor mij persoonlijk eigenlijk toch vooral een vinyl draadje is ook nog maar even een.,ons veel te vroeg ontvallen., muzikaal genie uit het verleden. De grote Tom Petty.

13 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

Marvin Gaye, is er al lang niet meer bij.
Vandaag zijn geboortedag, vandaar hier één van zijn vele meesterwerken:


:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes:

13 likes

Een goede “goede-vrijdag-plaatjesdag” wat noopt tot een meer ingetogen post dan de vorige weken.

Hier niet met de originele Teresa Salgueiro, maar met hun nieuwe nachtegaal Beatriz Nunes

8 likes

Suzanne Vega, geweldige muziek en dito stem.
Fijne dag.

9 likes

Inderdaad, prachtige stem.
Zeker (voor mij) in combinatie met die spaanse gitaar.

1 like

Blijft toch wel mijn favoriete band!

15 likes

De eerste keer dat ik light my fire hoorde, was ik een jaar of 10 :exploding_head:

Vooral ook fan van Ray Manzarek, hier in Weert (Bospop) afbeelding

6 likes

Heel gaaf! Echt een geweldige toetsenist ja

Goede Vrijdag plaatjesdag. Ik hou er van dat er wat te kiezen valt. Philippe Herreweghe is veruit favoriet…

10 likes

Prettig weekend

9 likes


Onlangs hoorde ik Sgt. Pepper weer eens. Reden om deze weer eens op te poetsen.

8 likes


Faithless… beetje een contradictie met Pasen voor de deur :grin:. Wel iconische muziek :sunglasses::+1:t3:

8 likes