Ja echt een iconisch dubbel album 

Vedrorie, ik ben er niet goed van. Earl ‘DMX’ Simons is vandaag overleden. De man was geen engel, maar heeft een groot aandeel in de soundtrack van mijn jeugd.
Morge muziekvrienden. Een nieuwe plaatjesdag staat voor de deur.
Deze ochtend een stukje Vaderlands/Limburgs trots uit het verleden. Partner.,wie kent het niet.
Ha vrijdag plaatjesdag 
Zo zo, dat is een lekker plaatje 
Maar Harpoen heeft ook zo’n lekker plaatje, dat hij om onbegrijpelijke redenen niet heeft ingezonden naar de HF foto challenge “Lekker”:
Harpoen’s laatste horloge aanwinst met
Wet Willie “The Wetter, the Better”
Mooi weekend allemaal 






Voor mij nostalgie, zo’n wand met LP’s. Mooi. Jazz liefhebber? En welkom in dit leuke topic…
Wat leuk om dit hier tegen te komen. Kayuta Hill staat op de “soundtrack van mijn jeugd”. Onnederlands goed noemen we dat toch? 
Dank! Ja, jazz en geïmproviseerde muziek (en vooral de Nederlandse vrij geïmproviseerde muziek) zijn mijn passie.
Ahhh, dat brengt me terug naar mijn apenjaren… Wat een schijf!
Wat mij betreft deze vrijdag niet zo’n lekker plaatje als @Eddie en @Harpoen, maar wel een geweldige plaat…
Combinatie van mijn twee soft spots, horloges en Hammond:
Met onder andere deze classic:
Die KEXP sessie is te gek, die draaien we hier regelmatig. Mooie Hammond inderdaad, maar we gaan hier ook hard op de gitarist. Heerlijk!
Grappig, hier ook al 
En maar denken dat ik iets had gevonden, dat verder onbekend was, zo zie je maar weer 
Ik had precies dezelfde gedachte. Hier zitten dus de echte fijnproevers ook. Ik geloof namelijk niet in toeval 

















