Vrijdag plaatjesdag 2021

Barclay James Harvest.
Pffff alleen de naam al!

10 likes

Heb hem nog gezien in Torhout, de voorloper van Rock Werchter. Suuuuper.

1 like

Ja echt een iconisch dubbel album :hugs::+1:

1 like

We kunnen weer op CD jacht in kringloopwinkels…

Maar deze knalt uit de speakers…

9 likes

Nog niet zo bekend, maarrr, lekkere muziek dit.
Paar mindere nummers (naar mijn smaak), maar ik heb zelden een album/cd gehad waarvan ik alle nummers top vond.

Op youtube is er trouwens al het nodige van deze formatie te zien en te beluisteren.

9 likes

Vedrorie, ik ben er niet goed van. Earl ‘DMX’ Simons is vandaag overleden. De man was geen engel, maar heeft een groot aandeel in de soundtrack van mijn jeugd.

10 likes

Het weekend begint dus we kunnen weer eens ouderwets met de voetjes van de vloer.

9 likes

voor de die-hard Streisand affiniciado, uit 1969

8 likes

Bijna weekend…! :muscle:t2:

8 likes

Morge muziekvrienden. Een nieuwe plaatjesdag staat voor de deur.
Deze ochtend een stukje Vaderlands/Limburgs trots uit het verleden. Partner.,wie kent het niet.

9 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Zo zo, dat is een lekker plaatje :grinning:

Maar Harpoen heeft ook zo’n lekker plaatje, dat hij om onbegrijpelijke redenen niet heeft ingezonden naar de HF foto challenge “Lekker”:

Harpoen’s laatste horloge aanwinst met
Wet Willie “The Wetter, the Better”

Mooi weekend allemaal :notes::musical_note::notes::musical_note::notes::notes::musical_note:

14 likes

Dit is een draadje waar ik meer mee kan :smiling_face_with_three_hearts:

Enkele favorieten:

16 likes

Ooit in de seventies voor 6 gulden en 95 cent.
De Chi-Lites

13 likes

Voor mij nostalgie, zo’n wand met LP’s. Mooi. Jazz liefhebber? En welkom in dit leuke topic…

4 likes

Één van de 10 mooiste platen ooit gemaakt…

13 likes

Wat leuk om dit hier tegen te komen. Kayuta Hill staat op de “soundtrack van mijn jeugd”. Onnederlands goed noemen we dat toch? :sunglasses:

3 likes

Dank! Ja, jazz en geïmproviseerde muziek (en vooral de Nederlandse vrij geïmproviseerde muziek) zijn mijn passie.

2 likes

Ahhh, dat brengt me terug naar mijn apenjaren… Wat een schijf!

Wat mij betreft deze vrijdag niet zo’n lekker plaatje als @Eddie en @Harpoen, maar wel een geweldige plaat…

Combinatie van mijn twee soft spots, horloges en Hammond:

Met onder andere deze classic:

11 likes

Die KEXP sessie is te gek, die draaien we hier regelmatig. Mooie Hammond inderdaad, maar we gaan hier ook hard op de gitarist. Heerlijk!

4 likes

Geen plaat maar wel hele mooie muziek

13 likes