Nog even op YT gekeken:
in 3 jr nu 9,7 mlj views, bij mijn eerste keer ongeveer 25.000 views 
Mooie andere sessies ook 
Bedankt voor de inspiratie! Aangezien het Vrijdag PlaatjeSSSdag is, ga ik voor een duo Deus!
Ik ben van het latere werk van deze vriendelijke Vlamingen. Second Nature is zo’n nummer die altijd hard moet!
Wat oude, voormalige lp’s uit de bibliotheek op de kop getikt. Deze is nog niet grijs gedraaid en klinkt nog steeds erg lekker.
Plaatjesdag is weer begonnen. Barclay James Harvest. Wel erg heilige teksten, verpakt in onwaarschijnlijk mooie muziek.
Ha vrijdag, plaatjesdag 
Oude Seiko met een nog oudere jazzplaat:
“Solid Bond”, verzameldubbelalbum van de Graham Bond Organisation met Graham Bond en o.a. Jack Bruce & Ginger Baker (voordat Cream werd opgericht), Dick Heckstall-Smith & Jon Hiseman (voordat Colosseum werd opgericht), John McLaughlin (voordat the Mahavishna Orchestra werd opgericht).
Eigenlijk een supergroep
Supergroep-vrijdag- plaatjesdag, I’m in!
Andere stijl, maar evenzeer muzikale grootmachten…
En hier in actie met de te vroeg ontvallen Neson Wilbury, Lefty Wilbury en Charlie T. Wilbury jr.
@PaulusB
Geen idee, zal toeval zijn denk ik.
Neem elke vroege vrijdagochtend een duik in m’n platenkast(je); kom met een ‘willekeurige’ schijf vinyl boven water; schiet een kiekje met het horloge wat ik op dat moment draag en plaats het resultaat hier.
Nog nooit van gehoord, maar klinkt wel lekker. 
Ik doe vandaag Cultureel verantwoord en een tikje snobistisch . Ben de dag begonnen met Glenn Gould.










Album behoeft geen uitleg!






