Vrijdag plaatjesdag 2021

Nog even op YT gekeken:
in 3 jr nu 9,7 mlj views, bij mijn eerste keer ongeveer 25.000 views :open_mouth:
Mooie andere sessies ook :+1:

2 likes

Bedankt voor de inspiratie! Aangezien het Vrijdag PlaatjeSSSdag is, ga ik voor een duo Deus!
Ik ben van het latere werk van deze vriendelijke Vlamingen. Second Nature is zo’n nummer die altijd hard moet!

8 likes

Erg leuk dit…
Clair, the moment I …
Enz, enz…
Goed weekend.

10 likes

Wat oude, voormalige lp’s uit de bibliotheek op de kop getikt. Deze is nog niet grijs gedraaid en klinkt nog steeds erg lekker.

10 likes

Queen live ‘74 :smiley:

11 likes

Het is wederom vrijdag, so what?

14 likes

Plaatjesdag is weer begonnen. Barclay James Harvest. Wel erg heilige teksten, verpakt in onwaarschijnlijk mooie muziek.

10 likes

Ik doe mee met een oudje!

15 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

Oude Seiko met een nog oudere jazzplaat:


“Solid Bond”, verzameldubbelalbum van de Graham Bond Organisation met Graham Bond en o.a. Jack Bruce & Ginger Baker (voordat Cream werd opgericht), Dick Heckstall-Smith & Jon Hiseman (voordat Colosseum werd opgericht), John McLaughlin (voordat the Mahavishna Orchestra werd opgericht).
Eigenlijk een supergroep :slightly_smiling_face:

10 likes

:ok_hand:t2: Album behoeft geen uitleg!

11 likes

Heb je deze uit de collectie van Tecco?
(@TimeLapse)
:grin::wink:

1 like


Shirley…Altijd lekker.

11 likes

Supergroep-vrijdag- plaatjesdag, I’m in!

Andere stijl, maar evenzeer muzikale grootmachten…

En hier in actie met de te vroeg ontvallen Neson Wilbury, Lefty Wilbury en Charlie T. Wilbury jr.

12 likes

Beiden van ver, ver voor mijn tijd, maar toch allebei in mijn collectie.

14 likes

@PaulusB
Geen idee, zal toeval zijn denk ik.
Neem elke vroege vrijdagochtend een duik in m’n platenkast(je); kom met een ‘willekeurige’ schijf vinyl boven water; schiet een kiekje met het horloge wat ik op dat moment draag en plaats het resultaat hier.

1 like

St Germain, voor de liefhebber.
Voor straks, maak er een woest weekend van.:wink:

11 likes

Nog nooit van gehoord, maar klinkt wel lekker. :+1:t2:

1 like

Hier nog een paar, echt heel goed!
Ga maar eens luisteren…

8 likes

Ik doe vandaag Cultureel verantwoord en een tikje snobistisch . Ben de dag begonnen met Glenn Gould.

11 likes

11 likes