Mooi, mijn favoriete Joy Division nummer, blijft steen goed!
Het is een dubbel live album van een concert in Paradiso. Klinkt nog heel aardig.
Ah bedankt, leuk om te weten. Is het een officiële uitgave of niet? Kan dat album nergens vinden namelijk… Ik heb zelf een onofficiële Braziliaanse uitgave op transparant vinyl van Unknown Pleasures.
Volgens mij wel een officieel uitgebracht album. Ik heb het ook nog als bootleg maar die is niet om aan te horen omdat het erg blikkerig klinkt
Het is weer Vrijdag,dus het is weer plaatjesdag. Een oude Deep Purple die alleen al vanwege You,keep on moving,de moeite meer dan waard is.
Fijne plaatjesdag.
Heerlijke plaat. Lady Luck, Getting Tighter…Veel gedraaid.
Mooi die oude Jazz platen.
Waanzinnig goede artiest. Zijn rauwe blues gaat door merg en been. Mannish Boy, zó goed. En dat bevestigende geschreeuw en gejoel op de achtergrond maakt het helemaal af.
Thanks. Dat is mijn grote passie. Ik verzamel nu zo’n 20 jaar jazzplaten. Laatste 10 jaar erg fanatiek en de laatste 6 jaar enkel nog originele persingen. Alles van eind jaren 40 bebop tot Europese vrije improvisatie. Laatste jaren heb ik mij vooral toegelegd op het verzamelen van Nederlandse freejazz/vrije improvisatie en dan met name alles rondom het Instant Composers Pool label (Han Bennink, Misha Mengelberg en Willem Breuker).
Is niet erg. Gaat wel weer over. 















