Vrijdag plaatjesdag 2021

7 likes


Ook live erg goed …

En nu we toch weer in deze muziektijd zijn aangekomen…deze er even achteraan.

14 likes

Mooi, mijn favoriete Joy Division nummer, blijft steen goed!

6 likes

13 likes

Het is een dubbel live album van een concert in Paradiso. Klinkt nog heel aardig.

1 like

Ah bedankt, leuk om te weten. Is het een officiële uitgave of niet? Kan dat album nergens vinden namelijk… Ik heb zelf een onofficiële Braziliaanse uitgave op transparant vinyl van Unknown Pleasures.

Volgens mij wel een officieel uitgebracht album. Ik heb het ook nog als bootleg maar die is niet om aan te horen omdat het erg blikkerig klinkt

1 like

t’is wederom vrijdag, dus …

8 likes

Het is weer Vrijdag,dus het is weer plaatjesdag. Een oude Deep Purple die alleen al vanwege You,keep on moving,de moeite meer dan waard is.


Fijne plaatjesdag.

10 likes

Elke dag is plaatjesdag voor mij.
Hier twee fijne platen met horloges op de hoes.

10 likes

Vrijdag plaatsjesdag… Geel van het bepotelen en grijs van het draaien:

Met deze opener:

11 likes

Ik zit in een klassieke levensfase :joy:

9 likes

Heerlijke plaat. Lady Luck, Getting Tighter…Veel gedraaid.

Mooi die oude Jazz platen.

1 like

Even terug naar de Club tijd

7 likes

Vandaag Muddy Waters met het waanzinnige nummer MANNISH BOY.
Fijne dag en straks een goed weekend.

15 likes

Waanzinnig goede artiest. Zijn rauwe blues gaat door merg en been. Mannish Boy, zó goed. En dat bevestigende geschreeuw en gejoel op de achtergrond maakt het helemaal af.

2 likes

Thanks. Dat is mijn grote passie. Ik verzamel nu zo’n 20 jaar jazzplaten. Laatste 10 jaar erg fanatiek en de laatste 6 jaar enkel nog originele persingen. Alles van eind jaren 40 bebop tot Europese vrije improvisatie. Laatste jaren heb ik mij vooral toegelegd op het verzamelen van Nederlandse freejazz/vrije improvisatie en dan met name alles rondom het Instant Composers Pool label (Han Bennink, Misha Mengelberg en Willem Breuker).

3 likes

Ja , het is weer vrijdag :blush:

11 likes

Is niet erg. Gaat wel weer over. :wink:

2 likes

Een nogal druilerige ochtend zodat Morrissey op wit vinyl er mooi bij aansluit.

8 likes