Ha vrijdag plaatjesdag 
Een oude Commodoor op een leuk plaatje van Fischer-Z:
Destination Paradise
Het is DMA tijd!
Aanrader voor mensen die van britpop houden. Bandje komt niet uit de UK maar hun sound is zoals the verve and oasis het deden in de jaren 90!
Elke dag als je het mij vraagt ;-).
OT: dingdong, daar stond meneer DHL/PostNL/DPD/UPS voor de honderdste keer voor de deur met een mooi pakketje.
Die combinatie is goud!
Wow, de hele familie is aan het zingen!
Dag muziekvrienden. Eindelijk weer plaatjesdag.
Vandaag wil ik jullie voorstellen aan een, volgens mij bijna geheel vergeten pareltje uit de vaderlandse progrock geschiedenis.
Damburst van Water. Prettig en aangenaam klinkende symfo uit de jaren zeventig. Om precies te zijn uit 1976.
Een vleugje kayak. Een snufje Supersister. Zelfs de Sandy coast komt af en toe langs.
Alles doorspekt met de, voor die tijd voor Nederlandse bands zo typerende mondharmonica.
Zoek het op, luister,en enjoy.
Plaatsjesdag toch weer een excuus om de helden van weleer weer eens op leggen…
Zo ook weer deze Carole King, wat mij betreft een van de beste vrouwelijke songwriters…
Niet de opener, maar wel één van de vele toppers op deze prachtplaat: