Goedemorgen allen! Eindelijk weer vrijdag! Vandaag de man met de mooiste schreeuw ter wereld, althans dat vind ik! 
Mad dogs and Englishmen, Joe Cocker, opgenomen in 1970 in Filmore East, New York! Fantastisch live-album!
Goedemorgen allen! Eindelijk weer vrijdag! Vandaag de man met de mooiste schreeuw ter wereld, althans dat vind ik! 
Plaatjesdag, tijd voor Jason Isbell en kornuiten en echtgenote, wiens concert wederom een jaar uitgesteld is.
Voor mij is Cumberland Gap het lekkerste nummer van deze plaat, recht voor zijn raap en zonder gezeik!
Jaaa, wat is hij goed, hè! 

Zalig!!!








hij is ook geweldig
Jeahhhh plaatjesdag!!!
Micheal Franks.
Dit keer maar eens niet The art of tea, mijn favoriete plaat van hem. Deze is ook fijn en heeft een mooie hoes voor de foto.
Tegenwoordig is er een nieuw jonge nederlandse zanger, Benny Sings. Heeft ook dat uppitch stemgeluid van Franks. Ook leuk.
Leuk dat je hem noemt! Benny draait al 20 jaar mee, zijn eerste album is van 2003, Champagne People. Hij werkt ook al jaren met Mayer Hawthorne. Heb Benny al vaak live gezien, meestal als Mayers voorprogramma. Benny is een bijzondere vent, of hij acteert het, maar de muziek is leuk 

… echt.
Ik heb hem afgelopen week ontdekt, klonk zo lekker. Nog niet verdiept in hem, had geen idee dat hij al zo lang meedraait. Hahaha
Heeft wel dat soundje van Franks soms
Weerom een plaatjesdag!!!
Vandaag een LP uit 1977 met een Vlaamse kleinkunstheld in zijn rauwere dagen…
Op deze plaat ook het wondermooie “Brussel”, hier in een versie met “superket” en jazzlegende Toots Thielemans. Aan de haren en de gekke pakken te zien predateert deze clip de plaat
:
Dromerige Franstalige prog uit het Quebec van de jaren 70. Harmonium - Si On Avait besoin d’une Cinquème Saison.
Bijzonder mooi.