Vrijdag plaatjesdag 2021

Goedemorgen allen! Eindelijk weer vrijdag! Vandaag de man met de mooiste schreeuw ter wereld, althans dat vind ik! :grinning_face_with_smiling_eyes:


Mad dogs and Englishmen, Joe Cocker, opgenomen in 1970 in Filmore East, New York! Fantastisch live-album!

13 likes

Mijn favoriete topic!
Nog enkele pareltjes (of gewoon leuke plaatjes).

10 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Ik doe mee met mijn Epoch Stockholm Racing Chrono (geen Omega hier) en


:notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes:

9 likes

Plaatjesdag, tijd voor Jason Isbell en kornuiten en echtgenote, wiens concert wederom een jaar uitgesteld is.
Voor mij is Cumberland Gap het lekkerste nummer van deze plaat, recht voor zijn raap en zonder gezeik!

9 likes

Lekkere synthesizers en zowaar een “echte” drummer op dit (rode) live album.

8 likes

Jaaa, wat is hij goed, hè! :+1::ok_hand:

1 like

Ik heb deze grap nu al de hele week in m’n hoofd, nu kan ik hem eindelijk maken

18 likes

Zalig!!! :joy: :rofl:

1 like

James Ingram. Geproduceerd door de Master mister Quincy Jones.
90’s zoete R&B

9 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
hij is ook geweldig

Goedenavond, vanavond Flim & the BB’s.
Steengoed van het dmp label.
Fijn weekend.

10 likes

altijd in beweging …

11 likes

Hoi. Geen praatje erbij vandaag want,helaas werken.

10 likes

Jeahhhh plaatjesdag!!!
Micheal Franks.

Dit keer maar eens niet The art of tea, mijn favoriete plaat van hem. Deze is ook fijn en heeft een mooie hoes voor de foto.
Tegenwoordig is er een nieuw jonge nederlandse zanger, Benny Sings. Heeft ook dat uppitch stemgeluid van Franks. Ook leuk.

9 likes

Leuk dat je hem noemt! Benny draait al 20 jaar mee, zijn eerste album is van 2003, Champagne People. Hij werkt ook al jaren met Mayer Hawthorne. Heb Benny al vaak live gezien, meestal als Mayers voorprogramma. Benny is een bijzondere vent, of hij acteert het, maar de muziek is leuk :laughing::+1:t2:

:scream:… echt.
Ik heb hem afgelopen week ontdekt, klonk zo lekker. Nog niet verdiept in hem, had geen idee dat hij al zo lang meedraait. Hahaha
Heeft wel dat soundje van Franks soms

2 likes

Weerom een plaatjesdag!!!

Vandaag een LP uit 1977 met een Vlaamse kleinkunstheld in zijn rauwere dagen…

Op deze plaat ook het wondermooie “Brussel”, hier in een versie met “superket” en jazzlegende Toots Thielemans. Aan de haren en de gekke pakken te zien predateert deze clip de plaat :laughing::

14 likes

Lang weekend :smiley:

Vandaag Ol’ blue eyes

13 likes

Dromerige Franstalige prog uit het Quebec van de jaren 70. Harmonium - Si On Avait besoin d’une Cinquème Saison.

Bijzonder mooi.

12 likes

12 likes