Wat een bijzondere platenspeler 
Haha, ja, bijzonder is-ie zeker. Persoonlijk vind ik ‘m ook mooi, maar daar zijn de meningen sterk over verdeeld. Het is een Transrotor Fat Bob S.
Mooi apparaat hoor! Heeft de ‘fat bob’ dikte een functie of is het slechts design? 
Het is een massaloopwerk. 25 kg handgepolijst massief aluminium. Hoe meer gewicht, des te minder invloed externe vibraties hebben. Tevens loopt het door de hoge massa (en centrifugale krachten als gevolg van deze massa) heel stabiel.
Lijkt net een pan op een kookplaat 
Gaaf ding wel overigens!

En die gaat zodadelijk de snelkookpan in?
2 mensen. 1 gedachte.
Precies, het moet wel een goede temperatuur zijn!
Ha vrijdag plaatjesdag 
NSC (by Citizen) horloge &
Ik doe mee met mijn favoriete album:









Gaaf 
Zodra je trustlevel-2 hebt, een mooi item voor het Offtopic Audio-draadje 
Ha… en hoe!
Wat een gave cassettespeler Jos


Thnx, het is de Sony TC-150 die ik in 1975 (zoiets, weet het niet meer) heb gekocht.
Wel mono maar dat geeft niks, een fijn ding 
Drukke dag. Nog net op tijd voor vrijdag plaatjesdag…Vandaag wat cd’s gekregen, waaronder deze van de Nits.
Zullen we tot morgen wachten 

Volgende week is een korte week 
Haha op de schaal van 51 jaar is 24 uur natuurlijk onbenullig 
.




