tjeetje, alweer 51 jaar geleden zag deze verzamelaar het daglicht.
Zullen we tot morgen wachten
Volgende week is een korte week
Haha op de schaal van 51 jaar is 24 uur natuurlijk onbenullig .
Deze zat ook in een partijtje cd’s dat ik vorige week heb gekregen. Sugar van Claw Boys Claw. Ik heb ze altijd een beetje links laten liggen Waarschijnlijk door een heel slecht optreden wat ik van ze heb gezien in de Jaap Eden Hal ( in het voorprogramma van de Pixies). Dat was dus niet helemaal terecht, want dit blijkt een heerlijk plaatje te zijn
Moeilijk om de hele week in te houden, maar vandaag dan toch “Vrijdag plaatjesdag”
Vandaag één van de groepen die mijn pubersound heeft bepaald een ook nu nog overeind blijft, met de mooie Carol Van Dijck en virtuoze Peter Visser…
Hier met de titelsong op Pukkelpop 1993…
Geweldige plaat!
Live gezien in Lommel op Rockwood '93 waar Peter te Bos zich tussen het publiek waagde met het suikerstokpak dat hij ook droeg op Pukkelpop dat jaar…
Was niet zo’n goed idee, hij moest terug op het podium met slechts een halve broek. Ik heb hier denk ik nog ergens een stuk van het pak liggen…
Pukkelpop heeft mij in 1991 één van de allermooiste muzikale geschenken gegeven die ik zo kan bedenken. Zie onderstaand affiche…
Ik weet nog dat we terug in de auto naar Arnhem zaten en dat we tegen elkaar zeiden: Wow wat was dat eerste bandje goed hè…
Lang geleden, in de tijd van skateboards en spuitbussen, toen OP nog gewoon Osdorp Posse betekende…
Fijn weekend allemaal!
Ik kijk echt altijd uit naar vrijdag plaatjesdag… heeft toch iets speciaals.
Vandaag op de foto met kid creole. Twee jaar geleden nog in paradiso zien optreden met twee frisse verse coconuts. De ouwe taaie kon nog steeds performen. Geweldig.
Als je druk in je hoofd bent van alle horlogestress, dan is deze muziek erg therapeutisch.
Ja Paulus, daarin moeten we natuurlijk wel streng zijn,streng maar rechtvaardig. Vrijdag plaatjesdag is natuurlijk niet donderdag plaatjesdag.
Als we dat goed gaan keuren is meteen het hek van de dam. Dan dansen binnen de kortste keren de muizen op tafel.
Fijn dat er weer zonder afspraak door de platenbakken gesnuffeld kan worden. Deze in Vlaardingen op de kop getikt.
Trouwens, mooi dat er hier volop naar Nederlandse bandjes zoals Betty Serveert en Claw Boys Claw wordt geluisterd!
Zoist wel Eddie. Natuurlijk
En vinyllisten gaan hier door tot het gaatje.
Dus een beetje orde inderdaad.