Yes. Aanradertje.
In de categorie Nederlandse bandjes kan ik ook Dawn Brothers, Leif de Leeuw Band en natuurlijk DeWolff aanbevelen. En zo zijn er nog wel wat meer.
Yes. Aanradertje.
In de categorie Nederlandse bandjes kan ik ook Dawn Brothers, Leif de Leeuw Band en natuurlijk DeWolff aanbevelen. En zo zijn er nog wel wat meer.
Net geluisterd op mijn nieuwe setje, erg lekker! Thanks voor de tip👍
Oehhhh morgen weer plaatjesdag
Kan haast niet wachten…
Gast!
Je kon ook echt niet wachten. Goud! Leuk topic hè!
Ik duik morgen ook nog even in de platenkast. Nu eerst in bed!
Hahaha jij was snel. Ik had hem klaargezet en perongeluk al verstuurd, snel nog weer teruggetrokken tot 00.00 uur. Deze hierboven was op tijd
Eén van de allerleukste zeker wel!.
Truste
Alweer vrijdag, alweer plaatjesdag Gelukkig komt dat elke week weer terug.
Deze week bij hoge uitzondering een verzamelaar.
Maar een,op zich, best wel belangrijke elpee.
Dankzij prettig geprijsde elpees als deze kwamen vroeger hele volksstammen in aanraking met nieuwe muziek. In dit geval in 1977 new wave en punk.
Toch belangrijk voor de muzikale ontwikkeling van meer dan één generatie.
Hiphip plaatjesdag!!
Weerom een classic op de draaier:
Belooft een geweldige dag te worden als deze als opener uit de boxen knalt…
Twee platen van Dillard & Clark op 1 CD. Prachtige muziek en verplichte kost voor liefhebbers van the Byrds, CSN en zo…Americana op zijn best!
@Vapeti
Geniale plaat.
Luister aandachtig naar het nummer ‘nothing but time’; kijk vervolgens op de achterkant van de hoes en lees waar dit nummer opgenomen is.
Dan herken je de achtergrond geluiden gelijk ….
Ha vrijdag, plaatjesdag
Deze mooie Clerc op de binnenhoes van het album “Out Of The Storm” van Jack Bruce:
Klopt. Toch mis ik, zowel bij Brian Ferry solo,als de latere Roxy music albums het licht experimentele van Brian Eno van de eerste twee Roxy albums. Maar,zonder meer een heerlijke zanger met een meer dan indrukwekkende carrière.
Dankzij @Myrrhman vandaag maar weer eens deze opzetten! Blijft erg fijn, toch wel fijn favoriet van de twee ruziënde broertjes. Dit album luister ik ook liever dan zijn laatste die me maar niet kan grijpen helaas…