Vrijdag plaatjesdag 2021

15 likes

Oehhhh morgen weer plaatjesdag :partying_face::notes::notes:
Kan haast niet wachten…

3 likes

Gast! :joy::ok_hand:

Je kon ook echt niet wachten. Goud! Leuk topic hè!

Ik duik morgen ook nog even in de platenkast. Nu eerst in bed! :sleeping:

4 likes

00:00 uur


Zonnige muziek voor een zonnig weekend in het verschiet. Geniet ervan horloge vrienden :sun_with_face:

14 likes

Hahaha jij was snel. Ik had hem klaargezet en perongeluk al verstuurd, snel nog weer teruggetrokken tot 00.00 uur. Deze hierboven was op tijd :grin::stuck_out_tongue_winking_eye:

Eén van de allerleukste zeker wel!. :blush:

Truste :grin::+1:t3:

3 likes

dit is vervolgens lekker wakker worden …

10 likes

Alweer vrijdag, alweer plaatjesdag Gelukkig komt dat elke week weer terug.
Deze week bij hoge uitzondering een verzamelaar.
Maar een,op zich, best wel belangrijke elpee.
Dankzij prettig geprijsde elpees als deze kwamen vroeger hele volksstammen in aanraking met nieuwe muziek. In dit geval in 1977 new wave en punk.
Toch belangrijk voor de muzikale ontwikkeling van meer dan één generatie.

11 likes

Hiphip plaatjesdag!!

Weerom een classic op de draaier:

Belooft een geweldige dag te worden als deze als opener uit de boxen knalt…

12 likes

Twee platen van Dillard & Clark op 1 CD. Prachtige muziek en verplichte kost voor liefhebbers van the Byrds, CSN en zo…Americana op zijn best!

9 likes

@Vapeti
Geniale plaat.
Luister aandachtig naar het nummer ‘nothing but time’; kijk vervolgens op de achterkant van de hoes en lees waar dit nummer opgenomen is.
Dan herken je de achtergrond geluiden gelijk ….

2 likes

Wie kent deze niet van meneer Beethoven!
Fijne dag.

13 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

Deze mooie Clerc op de binnenhoes van het album “Out Of The Storm” van Jack Bruce:


:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes:

9 likes

Bijna net zo goed als Roxy Music. Wat een heerlijke “snik” in zijn stem…

9 likes

Klopt. Toch mis ik, zowel bij Brian Ferry solo,als de latere Roxy music albums het licht experimentele van Brian Eno van de eerste twee Roxy albums. Maar,zonder meer een heerlijke zanger met een meer dan indrukwekkende carrière.

4 likes

Lekker zomers voor bij het heerlijke zonnetje :sun_with_face:

11 likes

Dankzij @Myrrhman vandaag maar weer eens deze opzetten! Blijft erg fijn, toch wel fijn favoriet van de twee ruziënde broertjes. Dit album luister ik ook liever dan zijn laatste die me maar niet kan grijpen helaas…

11 likes

Ik heb dezelfde CD :smiley:

1 like

Ook een knaller dit… Rubén González op piano was virtuoos! Brengt me zo terug op mijn huwelijksreis in Cuba… :blush: (besef nu dat dat ook al bijna 20 jaar geleden is… :astonished:)

1 like

Lekker plaatje is het zonnetje!

12 likes

Ja leuk, Slash met Myles! Sympathieke mens is die Myles ook, ken hem vooral van Alter Bridge. Ook zijn werk met Mayfield Four was voor die tijd goed om te luisteren.

1 like