Vrijdag plaatjesdag 2021

Poepgoed!

1 like

17 likes

Er is veel te weinig takkeherrie in dit topic. Opeth is daar wel een goed middel tegen. Deze is toegankelijk als je het niet gewend bent.

11 likes

Ben lekker plaatjes aan het draaien, home alone .

11 likes

Oei, wat een combo !
Ik zou die foto zo kunnen reproduceren :sweat_smile:

Dat is zeker een klassieker :slight_smile:

Lekkere plaat hoor !


Hier een trots bezit van mij.
De 3 Sequins EP’s van Róisín Murphy. (Met daar bovenop mijn NA van gister :grin: )
Ze zijn limited, maar volgens mij nog best te verkrijgen voor leuke prijsjes.

Kan ze alleen helaas niet draaien, want heb momenteel geen pick up meer :sweat_smile:

11 likes

ELO op de draaitafel .

16 likes

Beetje laat vandaag, maar eindelijk biertje in de hand en Rory uit de speakers!

En voor de sfeer:


Prettig weekend allemaal!
14 likes

Roxy Music is eredivisie. Na Eno, maar vooral vanaf Manifesto werd het wel wat minder.

Brian Ferry solo kan daar toch niet mee worden vergeleken en haalt dat niveau nergens. Komt niet in de buurt…(mijn subjectieve mening :innocent:).

2 likes

14 likes

Goedemorgen plaatjesdagliefhebbers
Mannen met baarden vandaag.

15 likes

Zo niet Dé mooiste, dan toch wel één van de mooiste hoezen ooit.

3 likes

14 likes

Zeker! Die pentekening van een leeuw op het eerste album is ook echt super :slightly_smiling_face:

3 likes

Doet mij denken aan Fungus over Jan, Piert, Joris en Corneel :sweat_smile:

3 likes

De oldskool metalcollectie van Iron Maiden :yum:

20 likes

Zij die over de Kaap’ren varen.

2 likes

15x Iron Maiden,en dan maar één like mogen geven. Zonde.

2 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

En vergeet niet deze “Borboletta” in blauw-chroom (op foto niet goed vast te leggen):


:notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes:

9 likes

Beter dan Ten Years After gaat het niet worden.
Een aantal jaren geleden nog een concert bezocht. De drummer, toetsenist en basgitarist waren nog “origineel”. Mannen van in de 70, Geweldig! Ze speelden alsof hun leven er vanaf hing.
Een van de betere concerten die ik ooit gezien heb.


15 likes

Heerlijke Herrie :sunglasses:

18 likes