Poepgoed!
Er is veel te weinig takkeherrie in dit topic. Opeth is daar wel een goed middel tegen. Deze is toegankelijk als je het niet gewend bent.
Oei, wat een combo !
Ik zou die foto zo kunnen reproduceren 
Dat is zeker een klassieker 
Lekkere plaat hoor !
Hier een trots bezit van mij.
De 3 Sequins EP’s van Róisín Murphy. (Met daar bovenop mijn NA van gister
)
Ze zijn limited, maar volgens mij nog best te verkrijgen voor leuke prijsjes.
Kan ze alleen helaas niet draaien, want heb momenteel geen pick up meer 
Beetje laat vandaag, maar eindelijk biertje in de hand en Rory uit de speakers!
En voor de sfeer:
Prettig weekend allemaal!
Roxy Music is eredivisie. Na Eno, maar vooral vanaf Manifesto werd het wel wat minder.
Brian Ferry solo kan daar toch niet mee worden vergeleken en haalt dat niveau nergens. Komt niet in de buurt…(mijn subjectieve mening
).
Zo niet Dé mooiste, dan toch wel één van de mooiste hoezen ooit.
Zeker! Die pentekening van een leeuw op het eerste album is ook echt super 
Doet mij denken aan Fungus over Jan, Piert, Joris en Corneel 
Zij die over de Kaap’ren varen.
15x Iron Maiden,en dan maar één like mogen geven. Zonde.
Ha vrijdag plaatjesdag 
En vergeet niet deze “Borboletta” in blauw-chroom (op foto niet goed vast te leggen):








Beter dan Ten Years After gaat het niet worden.
Een aantal jaren geleden nog een concert bezocht. De drummer, toetsenist en basgitarist waren nog “origineel”. Mannen van in de 70, Geweldig! Ze speelden alsof hun leven er vanaf hing.
Een van de betere concerten die ik ooit gezien heb.















