Hahaha , ja zie nu je cd pas 
dat is echt toeval.
Ja ook ik ben er mee opgegroeid.
Ging nog naar concerten van Brood als hij in de plaatselijke dancing kwam .
Hahaha , ja zie nu je cd pas 
dat is echt toeval.
Ja ook ik ben er mee opgegroeid.
Ging nog naar concerten van Brood als hij in de plaatselijke dancing kwam .
Same here 
Ben eigenlijk niet zo weg van Hammond-jazz, maar met arrangementen van Oliver Nelson wordt alles een stuk beter!
Jammer! Topband.
Mooier kun je het niet zeggen.
Ben al lang fan van ze. Kocht in 1976 mijn eerste ZZ Top plaat en heb ze begin jaren '80 live gezien op Pinkpop.
Vandaag Led Zeppelin…
Deze man had geen horloge nodig, hij was z’n tijd toch al lichtjaren vooruit! Ik heb het horloge wel nodig, om te timen hoelang het duurt voordat mijn vrouw boos naar boven stormt of ik die herrie af kan zetten. Ik gok zo’n 31 seconden. Enkele jaren geleden heb ik het Arkestra nog live gezien in TivoliVredenburg. De band wordt inmiddels door Marshall Allen gerund. Allen is inmiddels ook al 97 of 98, maar speelt nog met bijzonder veel energie. Muziek houdt je jong!
En een van mijn favorieten. Deze prachtige originele persing van Bass on Top.
Fijne vrijdag!
Ha vrijdag plaatjesdag 
Raketa in de ruimte:




Foto mooi geschoten hoor, logisch voor iemand met harpoen als z’n nickname.