Vrijdag plaatjesdag 2021

:thinking: welke LP van nederlandse bodem is dit ?

10 likes

Brood, daar zit wat in mevrouw :+1:

1 like

Yes :wink:

1 like

Was niet zo’n moeilijke vraag. Ik had precies deze plaat drie kwartier voor jou gepost :rofl::wink: Ik ben er mee opgegroeid.

1 like

Hahaha , ja zie nu je cd pas :rofl::stuck_out_tongue_winking_eye: dat is echt toeval.
Ja ook ik ben er mee opgegroeid.

Ging nog naar concerten van Brood als hij in de plaatselijke dancing kwam .

2 likes

Afgelopen maandag naar Chanking Express van Wong Kar Wai gekeken waar een nummer van deze band voorbij kwam. En ook nog in de aanbieding bij de webwinkel. Best lekkere nummers

11 likes

Same here :rofl:

2 likes

Jazzy shit Bro.

10 likes

RIP die ene met die baard.

9 likes

Deze dus ; RIP Dusty Hill

11 likes

10 likes

Tres Hombres zijn voortaan Dos Hombres.
De grote Dusty Hill returns to a small hill off dust.
:latin_cross:

11 likes

Jeahhhhh plaatjesdag :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:
Disco met gloria

9 likes

Fijn weekend alvast! We luiden het in met de mannen van Live

9 likes

Ben eigenlijk niet zo weg van Hammond-jazz, maar met arrangementen van Oliver Nelson wordt alles een stuk beter!

2 likes

Jammer! Topband.

1 like

Mooier kun je het niet zeggen.

Ben al lang fan van ze. Kocht in 1976 mijn eerste ZZ Top plaat en heb ze begin jaren '80 live gezien op Pinkpop.

Vandaag Led Zeppelin…

11 likes

Deze man had geen horloge nodig, hij was z’n tijd toch al lichtjaren vooruit! Ik heb het horloge wel nodig, om te timen hoelang het duurt voordat mijn vrouw boos naar boven stormt of ik die herrie af kan zetten. Ik gok zo’n 31 seconden. Enkele jaren geleden heb ik het Arkestra nog live gezien in TivoliVredenburg. De band wordt inmiddels door Marshall Allen gerund. Allen is inmiddels ook al 97 of 98, maar speelt nog met bijzonder veel energie. Muziek houdt je jong!

En een van mijn favorieten. Deze prachtige originele persing van Bass on Top.

Fijne vrijdag!

7 likes

Na al dat ‘klassiek geweld’ ook een classic from Mokum (1994). Heerlijk stuiteren…

10 likes

Muzikale schoonheid en een horlogeschoonheid in 1

9 likes