Keith Jarrett is inderdaad mooi, maar die box die ik heb is te veel van het goede. 10 platen solo piano gepingel. Zijn befaamde Köln Concert 2LP is wat mij betreft genoeg.
Over boxed sets gesproken: deze werd zojuist door meneer PostNL gebracht.
Carla Bley/Paul Haines - Escalator over the Hill.
Met o.a. Don Cherry, Jeanne Lee, Roswell Rudd, Jimmy Knepper, Charlie Haden, Paul Motian, Michael Manter en Gato Barbieri (en velen anderen).
Onmogelijk te fotograferen deze hoes…
Ha, die driedubbel vinyl heb ik ook (meteen toen die uitkwam, kostte toen ook al een fortuin) 
In een gewoon gele hoes overigens 
Mooi! Toen-ie uitkwam moest ik ook nog uitkomen… ik kon ‘m gelukkig voor een (verrassend) klein prijsje via Marktplaats kopen. Gelukkig is-ie tegenwoordig ook geen godsvermogen meer, dat scheelt voor ons liefhebbers weer!
Roce!
Staat hier R.R.Express op? Geweldig stampend soul nummer is dat!! 
Ja heerlijk is die inderdaad. Not your average motown sound dat rose royce 

Heerlijk album , gelijk ook maar weer eens opgezet 
Leuk topic dit , ga altijd gelijk weer op zoek tussen mijn platen om ze weer eens te draaien .
Wederom plaatjesdag.
Geïnspireerd door de fotowedstrijd.
Één van de uitvinders van het genre.
Good old Ozzy Osbourne,met de band waarmee hij beroemd geworden is.
En vice versa natuurlijk.
Brood, daar zit wat in mevrouw 
Yes 
Was niet zo’n moeilijke vraag. Ik had precies deze plaat drie kwartier voor jou gepost 
Ik ben er mee opgegroeid.













welke LP van nederlandse bodem is dit ? 