Vrijdag plaatjesdag 2021

Keith Jarrett is inderdaad mooi, maar die box die ik heb is te veel van het goede. 10 platen solo piano gepingel. Zijn befaamde Köln Concert 2LP is wat mij betreft genoeg.

1 like

12 likes

Ha, vrijdag plaatjesdag :wink:

Ik doe mee met Genesis*


:notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes:

  • Seconds Out (achterzijde) :blush:
12 likes

Over boxed sets gesproken: deze werd zojuist door meneer PostNL gebracht.

Carla Bley/Paul Haines - Escalator over the Hill.
Met o.a. Don Cherry, Jeanne Lee, Roswell Rudd, Jimmy Knepper, Charlie Haden, Paul Motian, Michael Manter en Gato Barbieri (en velen anderen).

Onmogelijk te fotograferen deze hoes…

9 likes

Ha, die driedubbel vinyl heb ik ook (meteen toen die uitkwam, kostte toen ook al een fortuin) :smiley:
In een gewoon gele hoes overigens :+1:

2 likes

Mooi! Toen-ie uitkwam moest ik ook nog uitkomen… ik kon ‘m gelukkig voor een (verrassend) klein prijsje via Marktplaats kopen. Gelukkig is-ie tegenwoordig ook geen godsvermogen meer, dat scheelt voor ons liefhebbers weer!

1 like

The Black Crowes :+1:

13 likes


Rock’n soul…

10 likes

Roce!
Staat hier R.R.Express op? Geweldig stampend soul nummer is dat!! :smiley:

Ja heerlijk is die inderdaad. Not your average motown sound dat rose royce :man_dancing::+1:t3:

1 like

10 likes

Heerlijk album , gelijk ook maar weer eens opgezet :+1:


Leuk topic dit , ga altijd gelijk weer op zoek tussen mijn platen om ze weer eens te draaien .

10 likes

Wederom vrijdag, cheers …

10 likes

Wederom plaatjesdag.
Geïnspireerd door de fotowedstrijd.
Één van de uitvinders van het genre.
Good old Ozzy Osbourne,met de band waarmee hij beroemd geworden is.
En vice versa natuurlijk.

11 likes

Kopje koffie met een Shpritz…

10 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

NSC en ik doe met je mee:


:notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note:

9 likes

:thinking: welke LP van nederlandse bodem is dit ?

10 likes

Brood, daar zit wat in mevrouw :+1:

1 like

Yes :wink:

1 like

Was niet zo’n moeilijke vraag. Ik had precies deze plaat drie kwartier voor jou gepost :rofl::wink: Ik ben er mee opgegroeid.

1 like