Vrijdag plaatjesdag 2021

Kleren uit en kaarsjes aan!

10 likes

Zojuist deze binnen gekregen. Een origineel kost je al gauw €400-€700. Voor het eerst is er een reissue gemaakt. Ontzettend toffe plaat!

11 likes

Whahaha ik denk kom, laat ik eens luisteren op Spotify! Eerste nummer begint leuk maar dat zegt niks natuurlijk. Dus even doorspoelen naar 6:00 en …

:hear_no_evil:

Dit is geen muziek!!! Wil hier geen discussie openen hoor, want horloges, maar hier kan ik echt niet naar luisteren! :man_shrugging:

2 likes

Smaken verschillen ;-).

3 likes

Geweldige plaat. Veel gedraaid. Lanois heeft net een nieuwe plaat uit. Ook de moeite waard.

Hier momenteel Burning Spear :sunny::grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Ja, ook heel erg goed, die had ik ook opgezet, dan wel via Spotify :laughing:

1 like

O.a gezien bij North sea jazz. Powervrouw indeed. Heerlijke muziek ook. Vond haar echter niet benaderbaar overkomen dat jaar.

1 like

Het is 1986, en dan komt deze plaat uit!

Geweldige plaat, ik heb de band gezien in Paradiso. Welke band dan?

Ik heb alleen een zakhorloge te bieden. Helaas!
Hier moet een gouden Rolex bij, maar die heb ik niet.
Iemand? Stuur je horloge op en na de foto stuur ik hem weer terug.

10 likes

Muziek met beeld erbij :sunglasses:. Fijn weekend heren en dames!

11 likes

Haha.

1 like

Thorens draaitafel?

1 like

Jazeker, een wat gemodificeerde TD160 :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik had vroeger een TD 320, maar dat is ruim 20 jaar geleden helaas. Hij is toen weggegaan voor een CD speler, de Nakamitschi OMS 2.:confused:

Misschien toch weer eens denken aan een nieuwe draaitafel.
Ik ben draai lang niet alle weken plaatjes vanwege het gemak van streamen maar zo af en toe is het heel leuk. Soms denk ik eraan om een Linn LP12 aan te schaffen …

3 likes

De Linn is een geweldige draaitafel.
Maar eehh, ik heb vroeger al mijn LPs weggedaan…
Niet getreurd, we willen allemaal bezitten wat we niet hebben en als we het dan hebben, willen we het vaak niet meer bezitten.
Ik draai nu met een Rega CD speler (maken ook hele mooie draaitafels trouwens) en bevalt prima.

4 likes

Haha dat hoor ik heel veel om mij heen als ik met visite de platenspeler zachtjes aanzet. Toch heb ik wat vrienden verslaafd gekregen aan de kringloop en platenbeursjes. Niets lekkerders dan het geurtje van de oude platen en de kinderlijke vreugde als je iets moois vangt :wink:

4 likes

Mee eens, ik had ze ook nooit weg moeten doen, vele honderden…
Tja, ik heb toen ook veel LPs uiteindelijk vervangen naar CD, dus veel van de muziek van toen heb ik nog.
Maar wie weet ooit.:smirk:

Wie niet ….
Ik heb in de vier jaar dat ik de draaitafel heb weer een leuke collectie opgebouwd. Veel tweedehands

3 likes

50 jaar geleden uitgebracht, wat vliegt de tijd …

8 likes

(Oke, oke, foto gister even gemaakt :grin: )

11 likes