Vrijdag plaatjesdag 2021

Ik heb deze eerst op muziek cassette gekocht, dan op elpee, dan op cd en dan op dvd. Jimmy Page was mijn jeugdidool. Wat hij daar van gitaarwerk levert op oa “No quarter”, een keigoed nummer dat jammer genoeg te onbekend is.

2 likes

Vandaag Cuby + Blizzards met de legendarische Harry Muskee.
Volgens mij hun laatste album uit 2009. Kan niet fout!
Have a nice day.

11 likes

Britse bandjes waren niet alleen in de jaren 90 goed.

9 likes

Super verzameling :+1:

En dan verder met de BVHAAST :smiley:

1 like

Daar heb ik ook het nodige van :-).
Onlangs nog van de weduwe van Willem Breuker wat oude voorraad gekocht (via de manager van ICP, klein wereldje).
Maar ICP is toch een stuk avontuurlijker, vind ik.

1 like

Uit het digitale tijdperk Erikah Badu. Wat een powervrouw! En om het compleet te maken een quartz erbij.

11 likes

:rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Goed man, fan voor het leven.

1 like

De live opname van Johnny Cash in San Quentin is toch wel een bijzondere en gave opname.

Daarnaast ligt de speelfilm over het leven van de Man in Black. Aanrader voor wie deze niet heeft gezien!

11 likes

Joy Division op vrijdag

14 likes

Een klassieker vandaag .


13 likes

Vrij bijzonder dat ik een plaat uit de kast trek met een hoes die goed te combineren is met een horloge, in plaats van een plaat waar ik echt zin in heb om te beluisteren… Ach, dit is ook niet slecht! Ooit eens live gezien met Emmylou Harris.

9 likes

Heerlijke plaat

1 like

10 likes

13 likes

Geweldig album .

En ja @Sebastiaan , heerlijke film .en album ook .

2 likes

Kleren uit en kaarsjes aan!

10 likes

Zojuist deze binnen gekregen. Een origineel kost je al gauw €400-€700. Voor het eerst is er een reissue gemaakt. Ontzettend toffe plaat!

11 likes

Whahaha ik denk kom, laat ik eens luisteren op Spotify! Eerste nummer begint leuk maar dat zegt niks natuurlijk. Dus even doorspoelen naar 6:00 en …

:hear_no_evil:

Dit is geen muziek!!! Wil hier geen discussie openen hoor, want horloges, maar hier kan ik echt niet naar luisteren! :man_shrugging:

2 likes

Smaken verschillen ;-).

3 likes