Ik heb deze eerst op muziek cassette gekocht, dan op elpee, dan op cd en dan op dvd. Jimmy Page was mijn jeugdidool. Wat hij daar van gitaarwerk levert op oa “No quarter”, een keigoed nummer dat jammer genoeg te onbekend is.
Vandaag Cuby + Blizzards met de legendarische Harry Muskee.
Volgens mij hun laatste album uit 2009. Kan niet fout!
Have a nice day.
Super verzameling 
En dan verder met de BVHAAST 
Daar heb ik ook het nodige van :-).
Onlangs nog van de weduwe van Willem Breuker wat oude voorraad gekocht (via de manager van ICP, klein wereldje).
Maar ICP is toch een stuk avontuurlijker, vind ik.
Uit het digitale tijdperk Erikah Badu. Wat een powervrouw! En om het compleet te maken een quartz erbij.
Goed man, fan voor het leven.
De live opname van Johnny Cash in San Quentin is toch wel een bijzondere en gave opname.
Daarnaast ligt de speelfilm over het leven van de Man in Black. Aanrader voor wie deze niet heeft gezien!
Vrij bijzonder dat ik een plaat uit de kast trek met een hoes die goed te combineren is met een horloge, in plaats van een plaat waar ik echt zin in heb om te beluisteren… Ach, dit is ook niet slecht! Ooit eens live gezien met Emmylou Harris.
Heerlijke plaat
Zojuist deze binnen gekregen. Een origineel kost je al gauw €400-€700. Voor het eerst is er een reissue gemaakt. Ontzettend toffe plaat!
Whahaha ik denk kom, laat ik eens luisteren op Spotify! Eerste nummer begint leuk maar dat zegt niks natuurlijk. Dus even doorspoelen naar 6:00 en …

Dit is geen muziek!!! Wil hier geen discussie openen hoor, want horloges, maar hier kan ik echt niet naar luisteren! 
Smaken verschillen ;-).













