Vrijdag plaatjesdag 2021

sault-nine

Nieuwe album van Sault
Erg lekker

6 likes

Leuk om deze hier tegen te komen. Favoriet bandje van afgelopen jaar. Ik vind jammer genoeg deze plaat wel behoorlijk tegenvallen vooralsnog


1 like

Nou
 tegenvallen vind ik hem niet
Vooral niet de twee laatste tracks :slight_smile:

1 like

Die zijn wel lekker.

Ik denk dat hun vorige twee platen gewoon te goed zijn :joy: Daardoor zijn de verwachtingen misschien iets te hooggespannen.

1 like

Heb ik ook nog mee in m’n handen gestaan.
Toen ik de Alquins zag staan heb ik deze doorgeschoven naar volgende week.
Stel ik hem nu nog maar wat langer uit.
Blijft mooi.

1 like

De volgende voor vannmiddag

7 likes

:loudspeaker: Orde orde :mega:

Zonder horloges gaat dit draadje zo naar offtopic en dat willen we toch niet?
Horloges erbij svp :kissing_heart:

5 likes

Hahaha
Ik begin er niet meer aan.
Als je met name muziek streamt is een horloge bij de foto toch wat lastig

1 like

Streaming is leuk,maar er gaat toch nix boven cd’s en zeker vinyl.

Dus., LUISTEREN.

3 likes

Doe ik nog een oudje met mijn Raketa Avion:
afbeelding
In de wolken met Billy Cobham: “Crosswinds” :cloud:

Straks zelf ook in een Avion, laters :wave:

7 likes

Is 1991 ook oud? Klassiekertje dan maar


13 likes

Beetje een love-boat of de intrumentale barry white soundje deze “james last” van de mushy soul. Lekker hoor soms :blush:

11 likes

Do the hustle!

1 like

Vind ik wel.

Voor mij niet, maar trek je daar niets van aan.

Voor mij is dit een klassieker.

13 likes

HĂ©, Ry Cooder.
Geweldige muziek, te lang niet gedraaid, dank voor de tip.:slight_smile::wink:

10 likes

Inderdaad :joy::man_dancing::man_dancing:

1 like

Heerlijk jazeker , een leuk toppic dit altijd weer .
Zie altijd weer plaatjes langskomen waarvan ik denk 'he die heb ik ook nog '.
Dus gelijk weer even naar zolder om mijn LP’s weer eens door te spitten .

2 likes

Friday rush hour is vroeg deze week

10 likes

Hallo plaatjes vrienden op deze nieuwe plaatjesdag.
Na al diverse keren iets gepost te hebben van groepen waar de muziek op de 2e plaats kwam,en onzintexten op de eerste, deze keer de koningen van dat genre.
Rubberen Robbie.
40 jaar oud,en nog net zo’n onzin als op de dag dat het opgenomen werd.

12 likes

De collectie weer uitgebreid met enkele pareltjes. Ik ben een groot liefhebber van freejazz/vrij geĂŻmproviseerde muziek en helemaal gek van het Nederlandse ICP label (Instant Composers Pool). Deze platen zijn vrij moeilijk te vinden (en aardig prijzig, daar de meesten variĂ«ren tussen de €80 en €500), maar dat maakt de jacht op deze platen alleen maar leuker. Ik moet nog 5 platen op het label om alles compleet te hebben. De laatste aanwinst op het label is dit pareltje (met hoesontwerp van Han Bennink, zoals de meeste op het label).

En ook dit mooie werk van Albert Ayler op het ESP-DISK label kunnen scoren:

12 likes