
Nieuwe album van Sault
Erg lekker

Nieuwe album van Sault
Erg lekker
Leuk om deze hier tegen te komen. Favoriet bandje van afgelopen jaar. Ik vind jammer genoeg deze plaat wel behoorlijk tegenvallen vooralsnogâŠ
Nou⊠tegenvallen vind ik hem niet
Vooral niet de twee laatste tracks 
Die zijn wel lekker.
Ik denk dat hun vorige twee platen gewoon te goed zijn
Daardoor zijn de verwachtingen misschien iets te hooggespannen.
Heb ik ook nog mee in mân handen gestaan.
Toen ik de Alquins zag staan heb ik deze doorgeschoven naar volgende week.
Stel ik hem nu nog maar wat langer uit.
Blijft mooi.
Orde orde 
Zonder horloges gaat dit draadje zo naar offtopic en dat willen we toch niet?
Horloges erbij svp 
Hahaha
Ik begin er niet meer aan.
Als je met name muziek streamt is een horloge bij de foto toch wat lastig
Streaming is leuk,maar er gaat toch nix boven cdâs en zeker vinyl.
Dus., LUISTEREN.
Doe ik nog een oudje met mijn Raketa Avion:

In de wolken met Billy Cobham: âCrosswindsâ 
Straks zelf ook in een Avion, laters 
Beetje een love-boat of de intrumentale barry white soundje deze âjames lastâ van de mushy soul. Lekker hoor soms 
Do the hustle!
Inderdaad 


Heerlijk jazeker , een leuk toppic dit altijd weer .
Zie altijd weer plaatjes langskomen waarvan ik denk 'he die heb ik ook nog '.
Dus gelijk weer even naar zolder om mijn LPâs weer eens door te spitten .
Hallo plaatjes vrienden op deze nieuwe plaatjesdag.
Na al diverse keren iets gepost te hebben van groepen waar de muziek op de 2e plaats kwam,en onzintexten op de eerste, deze keer de koningen van dat genre.
Rubberen Robbie.
40 jaar oud,en nog net zoân onzin als op de dag dat het opgenomen werd.
De collectie weer uitgebreid met enkele pareltjes. Ik ben een groot liefhebber van freejazz/vrij geĂŻmproviseerde muziek en helemaal gek van het Nederlandse ICP label (Instant Composers Pool). Deze platen zijn vrij moeilijk te vinden (en aardig prijzig, daar de meesten variĂ«ren tussen de âŹ80 en âŹ500), maar dat maakt de jacht op deze platen alleen maar leuker. Ik moet nog 5 platen op het label om alles compleet te hebben. De laatste aanwinst op het label is dit pareltje (met hoesontwerp van Han Bennink, zoals de meeste op het label).
En ook dit mooie werk van Albert Ayler op het ESP-DISK label kunnen scoren: