Vrijdag plaatjesdag 2021

Beetje laat reactie van mij: Au Pairs hebben geweldige muziek gemaakt. Ik ben fan.
Mag ik je bij deze wijzen op de band: Sons and Daughters, Schotse band.

Beste plaat; The Repulsian Box. Misschien vindt je het wat?

@pasd
met voor mij, het meest legendarische intro ever ……

2 likes

Omdat de Andy Warhol gefungeerd heeft als naamgever voor een zeer succesvolle pretband hier uit de buurt.


Én omdat Ernie en Bert de helden zijn geweest van iedereen.
Nou,van iedereen??
Jazeker,van iedereen!!!

9 likes

En dan nu de ultieme muurplaat:

7 likes

Dank je. Ik ga eens zoeken en luisteren.

1 like


Tip van een vriend. Klinkt lekker jaren '80 met flinke invloed van The Cure. Niet zo heel vreemd want Laurence Tolhurst heeft het album geproduceerd.

6 likes

Helaas nog maar sporadisch live te aanschouwen. Altijd weer één groot feest

1 like

Zeker …helemaal geweldig album.

Heerlijke plaat blijft dat! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

another blast from the past deze vrijdag

Kocht dit album indertijd na een meer dan lovende recensie in muziekkrant Oor.
Geen moment spijt van gehad.
check-out bijv. het nummer “Roy’s bluz” [met de volume knop rechts onderin]

12 likes

Plaatjesdag is weer begonnen.
4 Elpees op 2 CD,s . Nederlands erfgoed op z’n best. Ik zou bijna zeggen.,zo maken ze het tegenwoordig niet meer., Maar dan klink je zelf ook weer zo bejaard.
Alquin. Genieten met een grote G.

7 likes

@Eddie

those were the day’s.
in hun periode van ‘Nobody can wait forever’ dansend op het pluche van de Doelen in Rotterdam van een van hun live optredens mogen genieten.

1 like

De koning van de Telecaster. In hetzelfde optreden ook de mooiste vertolking van Hey Joe, wat mij betreft

1 like

Sade, wat een prachtig mens en heerlijke muziek.
Even terug naar de jaren 80, geweldige herinneringen komen weer boven…

11 likes

Vandaag de verfkwast ter hand nemen en een beetje zomer erin brengen met deze muziek.

9 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

heeft Harpoen natuurlijk ook:

Met Raketa Avion in de lucht :grinning:
:notes::musical_note::notes::musical_note::notes:

9 likes

King Crimson vandaag.

13 likes

Lekker om 5.37 uur ff plaatjes draaien :partying_face::joy:

2 likes

@TimeLapse
ben nu eenmaal een vroege ochtend mens …
Wanneer ik opsta danst er vaak een deuntje in m’n hoofd en op de vrijdagen neem ik dan een duik in m’n platenkast(je) om daar een, voor dit topic, passend album bij te zoeken.

1 like

Je was in ieder geval wakker genoeg om een uitstekende muziekkeuze te maken :+1:

1 like