Beetje laat reactie van mij: Au Pairs hebben geweldige muziek gemaakt. Ik ben fan.
Mag ik je bij deze wijzen op de band: Sons and Daughters, Schotse band.
Beste plaat; The Repulsian Box. Misschien vindt je het wat?
Beetje laat reactie van mij: Au Pairs hebben geweldige muziek gemaakt. Ik ben fan.
Mag ik je bij deze wijzen op de band: Sons and Daughters, Schotse band.
Beste plaat; The Repulsian Box. Misschien vindt je het wat?
Omdat de Andy Warhol gefungeerd heeft als naamgever voor een zeer succesvolle pretband hier uit de buurt.
Dank je. Ik ga eens zoeken en luisteren.
Helaas nog maar sporadisch live te aanschouwen. Altijd weer één groot feest
Zeker …helemaal geweldig album.
Heerlijke plaat blijft dat! 
another blast from the past deze vrijdag
Kocht dit album indertijd na een meer dan lovende recensie in muziekkrant Oor.
Geen moment spijt van gehad.
check-out bijv. het nummer “Roy’s bluz” [met de volume knop rechts onderin]
Plaatjesdag is weer begonnen.
4 Elpees op 2 CD,s . Nederlands erfgoed op z’n best. Ik zou bijna zeggen.,zo maken ze het tegenwoordig niet meer., Maar dan klink je zelf ook weer zo bejaard.
Alquin. Genieten met een grote G.
those were the day’s.
in hun periode van ‘Nobody can wait forever’ dansend op het pluche van de Doelen in Rotterdam van een van hun live optredens mogen genieten.
De koning van de Telecaster. In hetzelfde optreden ook de mooiste vertolking van Hey Joe, wat mij betreft
Sade, wat een prachtig mens en heerlijke muziek.
Even terug naar de jaren 80, geweldige herinneringen komen weer boven…
Ha vrijdag, plaatjesdag 
heeft Harpoen natuurlijk ook:

Met Raketa Avion in de lucht 





Lekker om 5.37 uur ff plaatjes draaien 

@TimeLapse
ben nu eenmaal een vroege ochtend mens …
Wanneer ik opsta danst er vaak een deuntje in m’n hoofd en op de vrijdagen neem ik dan een duik in m’n platenkast(je) om daar een, voor dit topic, passend album bij te zoeken.
Je was in ieder geval wakker genoeg om een uitstekende muziekkeuze te maken 