Cardinal & Nun. Hoorde ik op de achtergrond in een (te) hippe platenzaak. Veel invloeden van The Cure maar ook van NIN en Front 242. Wat duistere en grimmige beat.
Klink erg mooi, ik speel ook één beetje gitaar, maar dit is een different cookie…
Deze versie is er inderdaad één met een enorm virtuoze gitaar.
De plaat geeft er een die wat hoofser, bijna middeleeuws aandoet.
Lekker ouderwetse gil- en haarmuziek vandaag! Heerlijk stukje jeugdsentiment!
Fijn weekend allemaal!

Dat is wel een heel gaaf effect dan! 
Leuke hoes van Nina Simone. Lijkt me een mooie plaat, zal deze eens opzoeken 
Ha vrijdag plaatjesdag 
Hier ook, maar dan een andere:









Daar sluit ik mij bij aan met de volgende plaat:
En deze plaat brengt mij weer bij de volgende:
Voor de echte muziekkenner.
“Ernie, er zit een banaan in je oor”.
“Ja Bert, dat is tegen de krokodillen”.
Ërnie, er zijn hier geen krokodillen".
“Zie je nou dat het werkt Bert”.
Jaaaa, en de vrijdagavond is begonnen. Fijn weekend allemaal.
Wat jammer dat Ik hier maar één like voor kan geven














