Vrijdag plaatjesdag 2021

Cardinal & Nun. Hoorde ik op de achtergrond in een (te) hippe platenzaak. Veel invloeden van The Cure maar ook van NIN en Front 242. Wat duistere en grimmige beat.

8 likes

Klink erg mooi, ik speel ook één beetje gitaar, maar dit is een different cookie…

1 like

Deze versie is er inderdaad één met een enorm virtuoze gitaar.

De plaat geeft er een die wat hoofser, bijna middeleeuws aandoet.

1 like

10 likes

Lekker ouderwetse gil- en haarmuziek vandaag! Heerlijk stukje jeugdsentiment!


Fijn weekend allemaal! :sunglasses::love_you_gesture:

14 likes

Dat is wel een heel gaaf effect dan! :ok_hand:

2 likes

11 likes

inderdaad:

12 likes

Frank Zappa er uit. Tragically Hip er in. Fully Completely. Prachtplaat.

11 likes

Carbon Based Lifeforms vandaag


een soort trippy/filmische/electronische muziek

10 likes

Twee keer niet alledaags. Een Japanse EP en een volgens mij geflopte Timex reissue.

9 likes

Vandaag maar weer eens een monument.

11 likes

Ja lekker , Lou Reed . Live op de draaitafel nu .

13 likes

11 likes

Leuke hoes van Nina Simone. Lijkt me een mooie plaat, zal deze eens opzoeken :smiley:

2 likes

Ik had eigenlijk bij de RHCP moeten staan dit jaar op Pinkpop, maar volgend jaar wordt het:

13 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Hier ook, maar dan een andere:
afbeelding
:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes:

9 likes

Daar sluit ik mij bij aan met de volgende plaat:

En deze plaat brengt mij weer bij de volgende:

Voor de echte muziekkenner.

“Ernie, er zit een banaan in je oor”.
“Ja Bert, dat is tegen de krokodillen”.
Ërnie, er zijn hier geen krokodillen".
“Zie je nou dat het werkt Bert”.

Jaaaa, en de vrijdagavond is begonnen. Fijn weekend allemaal.

12 likes

Wat jammer dat Ik hier maar één like voor kan geven

1 like

Potjandorie, bijna vergeten…
Peter Gabriel vandaag met o.a. het geweldige Solsbury Hill.
Fijn weekend.

10 likes