Briljant idee, ik doe mee.
Lekker hoor, genieten 
Ha vrijdag plaatjesdag 
Mijn Jaquet-Droz op de pols van Jack Bruce, het pijl-logo op de wijzerplaat wijst naar de Daytona 
Superplaat uit 1968, later werd iedereen bekend en beroemd



Hiss Golden Messenger met toch wel mijn favoriete plaat van ze. Ik draai ze deze week vaak, ook hun nieuwe platen, maar als er iets uit een kast getrokken niet worden, dan is het deze wel uit 2014.
De titeltrack is ook zo verschrikkelijk goed, tergend langzaam en gaat door merg en been.
Ow ja, horloge kan weer eens plat op een plaat worden gelegd met de nieuwe band 
Jeetje, bijna te laat voor plaatjesdag! Het is leuk, dat werken, maar er gaat zoveel vrije tijd in zitten hè! 
Pumpkins uit de speakers en in de chillmodus!
Fijn weekend allemaal!
Héhé plaatjesdag,
Deze Amerikaanse Belg leren kennen eind jaren '80. Powerrock door een sterke kritische vrouw…
Jammer genoeg erg onderschat.
Jaren later toen ik mijn vrouw leerde kennen was onze liefde voor haar muziek één van de overeenkomsten…
Dit is de opener:
Een prettig vervolg op the Young Pope. Het beginnummer van elke aflevering is geweldig met fantastische danspassen en bewegingen van de nonnen en moeder-overste!
Het is weer vrijdag,dus het is weer plaatjesdag.
Deze week de geilste stem in de hele rock en roll geschiedenis.
Vandaag Keane in het zonnetje.
Zeer muziekaal en luistert heerlijk weg.
Mijn OP lijkt hier wel een groene plaat te hebben, maar is toch echt zwart.
Wat een hete dag, dus de meeste zomerse plaat uit de collectie…
Alleen de cover al. Vanop het terras (met een ijsje) toekijken hoe kinderen over een tuinhek springen, met de schaduw der Toscaanse cypressen in de rechteronderhoek.
Dit beeld in combinatie met deze opener geeft een gevoel van gelukzaligheid…



















