Vrijdag plaatjesdag 2021

Briljant idee, ik doe mee.

12 likes

Lekker hoor, genieten :+1:t2:

1 like

15 likes

Ook weer zo’n kadootje dit!

10 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:

Mijn Jaquet-Droz op de pols van Jack Bruce, het pijl-logo op de wijzerplaat wijst naar de Daytona :heart_eyes:


Superplaat uit 1968, later werd iedereen bekend en beroemd :musical_note::notes::musical_note::notes:

12 likes

Hiss Golden Messenger met toch wel mijn favoriete plaat van ze. Ik draai ze deze week vaak, ook hun nieuwe platen, maar als er iets uit een kast getrokken niet worden, dan is het deze wel uit 2014.
De titeltrack is ook zo verschrikkelijk goed, tergend langzaam en gaat door merg en been.
Ow ja, horloge kan weer eens plat op een plaat worden gelegd met de nieuwe band :laughing:

12 likes

Jeetje, bijna te laat voor plaatjesdag! Het is leuk, dat werken, maar er gaat zoveel vrije tijd in zitten hè! :grin:
Pumpkins uit de speakers en in de chillmodus!


Fijn weekend allemaal!

10 likes

6 likes

Héhé plaatjesdag,

Deze Amerikaanse Belg leren kennen eind jaren '80. Powerrock door een sterke kritische vrouw…

Jammer genoeg erg onderschat.

Jaren later toen ik mijn vrouw leerde kennen was onze liefde voor haar muziek één van de overeenkomsten…

Dit is de opener:

8 likes

Jaaaa, plaatjesdag! Voor de liefhebbers van Tool watches :joy:

14 likes

Wordt hier ook best vaak gedraaid. De eerste twee vooral. Chicago II is mijn favoriet…

10 likes

11 likes


Een prettig vervolg op the Young Pope. Het beginnummer van elke aflevering is geweldig met fantastische danspassen en bewegingen van de nonnen en moeder-overste!

11 likes

Friday on my mind

12 likes

Het is weer vrijdag,dus het is weer plaatjesdag.
Deze week de geilste stem in de hele rock en roll geschiedenis.

11 likes

Helaas moet ik jullie weer lastig vallen met mijn liefde voor UK music!!

13 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:
Ik doe met je mee:


:notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes:

12 likes

Vandaag Keane in het zonnetje.
Zeer muziekaal en luistert heerlijk weg.
Mijn OP lijkt hier wel een groene plaat te hebben, maar is toch echt zwart.

13 likes

Wat een hete dag, dus de meeste zomerse plaat uit de collectie…

Alleen de cover al. Vanop het terras (met een ijsje) toekijken hoe kinderen over een tuinhek springen, met de schaduw der Toscaanse cypressen in de rechteronderhoek.

Dit beeld in combinatie met deze opener geeft een gevoel van gelukzaligheid…

10 likes

Jazz vandaag…

12 likes