Vrijdag plaatjesdag 2021

Logisch vervolg van vorige week.

12 likes

Deze is mooi man!!!

1 like

Yessss plaatjesdaggg , en dan ook nog de eerste
:crazy_face::grin::+1:t3:

10 likes

Goede vrijdagmorgen platen vriendjes en -vriendinnetjes

9 likes

Goedemorgen plaatjesvrienden.
Vandaag Fish. Waarom?. Omdat deze plaat mij gisteren nog eens de kracht van muziek heeft getoond.
BAM. Recht in mijn gezicht.
Gisteren wat plaatjes aan het draaien, waaronder deze, terwijl ik wat in huis aan het frutten was. Komt op een gegeven moment A gentlemens excuse me voorbij.
En vind ik mezelf in tranen terug op de bank.
Waarom?
Ruim 30 jaar geleden is de beste vriend die ik ooit gehad heb, op 27 jarige leeftijd bij een motorongeluk overleden.
Bij zijn crematie zakte de kist bij de tonen van dat nummer naar beneden.
Als je dan na ruim 30 jaar bij dat nummer nog steeds volschiet,zegt dat genoeg over de kracht van muziek

14 likes

De kracht van muziek. Het grijpt een vluchtig moment en maakt het onsterfelijk.

2 likes

Tijd voor deze geweldenaar. Wat een man. Wat een brein.

8 likes

Het nummer heeft dan ook verschillende mooie symfonische passages die volop emoties kunnen losmaken.

Goeie keuze voor vandaag

4 likes

Al Stewart, pfff ook alweer bijna 30 jaar oud, maar wat een muzikaal feestje. Geweldig gitaarspel, mooi om zo het weekend in te kunnen gaan.



Fijne dag.

11 likes

10 likes

Vanochtend wakker geworden met een kopje koffie en een boze mevrouw die boze liedjes zingt :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Ha vrijdag plaatjesdag :wink:


:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note:

14 likes

Wel heul klassiek, maar past wel bij het horloge.

10 likes

Gelukkig kan ik ook weer eens meedoen aan het leukste topic op het forum!

Met deze verzamelaars van the Doors, alle vrolijke meezingers staan er op. :laughing: Ik hou wel van een beetje maf!

13 likes

Een Ex 🥲

11 likes

Een mooi plaatje :upside_down_face:

1 like

Een hele goede vriend van mij die diep in de muziek zat is bijna twee jaar geleden in zijn slaap overleden. Eén van zijn verhalen was dat hij een nacht diep doorgehaald heeft met Fish in het Oude Pothuys na een concert in Utrecht. Daarna wist Fish hem altijd te vinden als hij in Utrecht was,

1 like

En waar is het plaatje? :wink:

Even 3 berichtjes omhoog :joy:

1 like

Vrijdagplaatje/praatje,

Goeie Nederlandse band van weleer. Uit Limburg toch?
Kayuta hill was hun “hit”. Ik heb ze gezien in Paradiso. Jaartal?
Ik moet de plaathoes censureren, helaas. Er kunnen minderjarige meekijken.
Oei, stukje vergeten :smile:

10 likes