Vrijdag plaatjesdag 2021

Gelukkig kan ik ook weer eens meedoen aan het leukste topic op het forum!

Met deze verzamelaars van the Doors, alle vrolijke meezingers staan er op. :laughing: Ik hou wel van een beetje maf!

13 likes

Een Ex 🥲

11 likes

Een mooi plaatje :upside_down_face:

1 like

Een hele goede vriend van mij die diep in de muziek zat is bijna twee jaar geleden in zijn slaap overleden. Eén van zijn verhalen was dat hij een nacht diep doorgehaald heeft met Fish in het Oude Pothuys na een concert in Utrecht. Daarna wist Fish hem altijd te vinden als hij in Utrecht was,

1 like

En waar is het plaatje? :wink:

Even 3 berichtjes omhoog :joy:

1 like

Vrijdagplaatje/praatje,

Goeie Nederlandse band van weleer. Uit Limburg toch?
Kayuta hill was hun “hit”. Ik heb ze gezien in Paradiso. Jaartal?
Ik moet de plaathoes censureren, helaas. Er kunnen minderjarige meekijken.
Oei, stukje vergeten :smile:

10 likes

Ik heb ze ooit gezien in ik denk 1978 in Dracula van mijn middelbare school in Kerkrade :yum:

En inderdaad, dat is wat er op de LP zelf staat. Had ik even beter moeten kijken.
Van schoolband tot Paradiso?

Hier heb ik even over na moeten denken.
Autocorrect van de aula?

Scherp, zou zo maar kunnen.

Nee hoor. Ze hadden toen al een optreden op Pinkpop achter de rug.

1 like

Dat is het goede woord hahaha

1 like

practice yo cuts vol 1+2

8 likes

Hebben in 1978 zelfs op Pinkpop gestaan. Was ook echt een goede band. Hun muziek wordt hier ook nog regelmatig gedraaid :+1:

2 likes

Beste muziek die er is :+1:t2:

1 like

het is weer …

12 likes

Geweldige plaat. Nederlandse sympho van de bovenste plank.
Hoe hier de bolero als inspiratiebron voor de opening werd gebruikt, heeft op zijn beurt weer veel andere bands geïnspireerd.

2 likes

Fijne plaatjesdag, plaatjesvrienden.
Vandaag, na veel te lang. Weer eens eentje van, wat nog steeds mijn all time favorite is.

13 likes

@Eddie
Was destijds tijdens hun Pink Pig tour over Europe zo ‘gelukkig’ om twee dagen achtereen in Ahoy hun concert te mogen bijwonen.
Wat een herinneringen, niet alleen de concerten maar ook de lange vrijdagnacht / zaterdag ochtend in het gangetje bij Dankers op de Coolsingel in Rotterdam om in de voorverkoop de kaartjes te kunnen kopen …

3 likes