Vrijdag plaatjesdag 2021

weergaloos goed album!

3 likes

10 likes

Heerlijk, los van de bekende artiesten en albums kom ik hie ook weereen hoop “nieuws” tegen waar ik naar wil luisteren. Ga zo door mensen :+1:

1 like

Meest offensieve plaat voor op dit forum vermoed ik, excuses.

10 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

Verbaasd kijkt Tony Williams naar een vervanging in de set-up van zijn drumkit:


The New Tony Williams Lifetime “Believe It”
:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note:

11 likes

11 likes

Zo. Warning is een fijne tip!

Hier Long Distance Calling van, jaja, Long Distance Calling op staan. Duitse hoofdzakelijk instrumentale postrock.

10 likes


Greggie knows what time it is :wink:

15 likes

…mooie muziek.

Dit is muziek van mijn schoolperiode! Ik vind er nu weinig meer aan.

9 likes

Rustig het weekend in met Phil en de Geckota

9 likes

Voor mij op een of andere manier als een eeneiige tweeling verbonden met Iron Butterfly’s In a gadda dat vida.
Alleen al het horen van die namen zet je weer keihard 50 jaar terug in de tijd.

3 likes

7 likes

Is hier nog steeds 24 karaat.

3 likes

Procol Harum’s Whiter shade of pale en Nights in white satin van The Moody Blues, mogen we die ook in dat rijtje plaatsen?

3 likes

Die 2 zouden samen ook een tweeling kunnen zijn, maar ze missen wel het rauwe, ongepolijste van de andere 2.
Maar zeker ook niet te versmaden

1 like


Één van mijn favoriete bands. Bij speuren in de bakken van het vinylarchief in Nijmegen kwam ik deze tegen. Dubbelalbum op rood vinyl. Grote blij…

8 likes

Klinkt negatief, is niet zo bedoeld.

Jawel, maar luister je hier thuis nog steeds naar?
Er is zoveel mooie muziek te beluisteren dat ik voor veel oude platen geen tijd meer heb.

Zo’n beetje het beste hihat werk ooit op dit album :ok_hand:

1 like

Goedemorgen plaatjesvrienden.
Ik heb zodadelijk een klusje, dus ik denk, maar vlug even wat uit de platenkast trekken.
Is het deze parel.
Je moet ook ooit geluk hebben.

11 likes

vandaag is d’Arby day

11 likes