Vrijdag plaatjesdag 2021

Een wachtrijtje maken is altijd link.
T is mij al meerdere keren gebeurd dat iemand me voor was.
. Dat is natuurlijk alleen maar leuk.
Hoe meer gelijkgestemde zielen, hoe beter.
En wat betreft jouw plaatje.
Behalve Live in Rotterdam ben ik voor dit draadje nog niet aan m’n bootlegs begonnen.
Wordt tijd

1 like

O La La La
Volgens het hoesje

Belangrijke uitspraken zijn met HOOFDLETTERS

1 like

10 likes

Alweer de laatste vrijdag van de maand.
Nu maar eens een album wat in 1978 de eerste avonden continue haar rondje draaide op m’n Thorens platenspelert [beiden koester ik nog immer]

17 likes

Goedemorgen plaatjesvrienden.

Als ik me niet vergis heeft deze z’n rondjes nog gedraaid op m’n platenspelertje met speaker in het dekseltje.

Die heb ik niet meer, maar abraxas is me nog steeds dierbaar.

16 likes

@Eddie
Mocht Abraxas anno 2021 uitgebracht zijn dan was de hoes zeker en vast anders geweest.
Maar ook hier ‘sweet memories’
Laatste jaar middelbare school, diep onder in het schoolgebouw een ruimte voor de ‘[bijna] laatste jaars’ waar je leunend tegen dikke rookwalmen genoot van de klanken van o.a. ‘Sampa Pa Ti’ en [gezien de hoes, heel toepasselijk] ‘Black magic woman’ en natuurlijk Hendrix, the Doors en Led Zeppelin…

4 likes

Als je jouw stukje leest denk je automatisch weer, wat heeft onze generatie , muzikaal gezien, toch een fantastische jeugd gehad.
VWB de hoes van Abraxas., hiervoor had ik toen, en heb ik nu nog steeds maar één woord.
GEWELDIG.

5 likes

Begin de dag met Buddy Odor .

13 likes

Voor mij één van de lekkerste platen van een Nederlandse band.

13 likes

Rare Earth, met het geweldige nummer Get Ready. Een nummer dat nooit verveelt, waarschijnlijk een van de beste nummers ooit gemaakt.
Fijne en muziekale dag gewenst.


14 likes

En de lange versie ook nog! :star_struck:

Hier vandaag Sgt. Pepper. Grijs gedraaid, A Day in the Life blijft een geweldig nummer :slight_smile:

14 likes

@pasd
de mij altijd vrolijk makende muziek van Gruppo Sportivo :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Poh dat is balen. LP komt vanmiddag pas en ben dan niet thuis dus hopelijk kan ik hem nog posten voor 00:00.

3 likes

weergaloos goed album!

3 likes

10 likes

Heerlijk, los van de bekende artiesten en albums kom ik hie ook weereen hoop “nieuws” tegen waar ik naar wil luisteren. Ga zo door mensen :+1:

1 like

Meest offensieve plaat voor op dit forum vermoed ik, excuses.

10 likes

Ha vrijdag, plaatjesdag :wink:

Verbaasd kijkt Tony Williams naar een vervanging in de set-up van zijn drumkit:


The New Tony Williams Lifetime “Believe It”
:musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note::notes::musical_note:

11 likes

11 likes

Zo. Warning is een fijne tip!

Hier Long Distance Calling van, jaja, Long Distance Calling op staan. Duitse hoofdzakelijk instrumentale postrock.

10 likes